לסמוך על מנתח אף – איך לדעת מיהו המנתח?

תוכן העניינים

לסמוך על מנתח אף – ניתוח אף הוא ניתוח מאוד מקובל כיום הן לגברים והן לנשים. אנו רואים באינטרנט פרסום רב לכל תחומי הניתוחים הפלסטים שבו לניתוח אף יש מקום רציני. לכן אתה בודאי שואל את עצמך איך אני יכול לסמוך על מנתח אף? איך אני יכול לבחור מנתח שיתן לי את השירות האיכותי ביותר, את התוצאה הטובה ביותר בלי שאצטרך לבצע ניתוח חוזר. עוד שאלות שעולות הן האם אתם מקבלים מהמנתח מידע אמיתי ואמין לגבי התוצאות האפשריות בלי שהוא ימכור לכם אשליות חסרות בסיס. לעתים מגיעים לאתר מדהים ומעוצב היטב, אך האם האתר הזה משקף את איכות המנתח או את איכות מעצב האתר.

לסמוך על מנתח אף – זה הולך להיות החיים

ניתוח אף הוא לא כמו תספורת או צביעת שיער שאפשר לחדש או להסתיר בכובע, הוא לא משהו שאפשר להסתיר בחולצה רחבה, משקפי שמש או איפור. לכן חשוב שנבחר מנתח אף שאנו יכולים לסמוך עליו בעיניים עצומות. מסיבה זו חשוב מאוד לבדוק מי המנתח שלנו באמת. במסגרת זו יש חשיבות עליונה לפגישה אישית עם המנתח, לראות כיצד הוא מתייחס אלינו, לשאלות שלנו, לחששות שלנו, האם הוא ממהר לדחוף לנו ניתוח שהוא ירוויח ממנו כסף רב, או שהוא מספק לנו מידע אמין, זמן לשיקול דעת ומענה כן וישיר גם לגבי החסרונות. מנתח מנוסה בעל ידע רב יהיה בעל גישה ישירה יותר ופחות דוחפת. אם יש לו ביטחון ביכולות שלו הוא תמיד ידע שיהיו לו לקוחות לניתוחים ולא יאלץ אותנו לעשות פעולה כה משמעותית בחיינו אם אנו לא שלמים אתה.

לסמוך על מנתח אף

תעודות והוכחות בשטח

כשאתם נפגשים עם מנתח אף בקשו לראות לא רק את התעודות שלו אלא גם תמונות של ניתוחים. בקשו לראות תמונות מלפנים ולא רק פרופיל. בקשו לראות תמונות של ניתוח שהוא לא לגמרי מרוצה ממנו. מעניין מה תהיה תגובתו. בקשו לראות תמונות של אנשים עם בעיה דומה לזו שלכם כדי שתוכלו להבין לפני מה אתם הולכים. עוד משהו שחשוב לבקש מהרופא הוא הדמיה של האף שהוא מציע לכם כדי לראות כיצד האף משתלב בפנים שלכם. עם הרגשתכם היא שהמנתח מנסה רק לסיים את הפגישה ומבלי לספק לכם תחושת ביטחון עצמי, תדעו כי לסמוך על מנתח אף זה לא ממש כדאי ואם אתם מתעקשים על אף סולד והרופא מסביר לכם שמבחינה מקצועית זה לא יתאים לכם, זה יכול להעיד דווקא על המקצועיות שלו. לכאן או לכאן, בכל הקשור לניתוחים פלסטיים יש להרגיש בפנים כי המנתח מעניק את מרב המידע ותחושת הביטחון והשקט למנותח במהלך פגישת ייעוץ לניתוח אף. תחשבו על כל הרופאים שהסכימו לעשות למייקל ג'קסון את כל מה שהוא ביקש. האם אתם רוצים ליפול לידיים של מנתח אף כזה? וזה נכון לגבי כל ניתוח פלסטי באף לא רק ניתוח אף.

עוד דברים שכדאי לשים לב אליהם כשבוחרים מנתח אף

חשוב לקבוע פגישה מקדימה עם הרופא ולבדוק האם הוא נפגש אתכם אישית הוא מטיל את המשימה על סטאג'ר או גרוע יותר, על מזכירתו. כדי לבחור מנתח אף חשוב לברר שיש לו ניסיון רב ולקוחות מרוצים. הניסיון הוא אחד האלמנטים החשובים בבחירה של מנתח אף שכן מדובר גם ברופא שיש לו ידע רב בניתוח עצמו וגם בהתמודדות עם בעיות, חרדות, חששות וציפיות. יש לזכור כי תהיו בקשר עם הרופא במהלך שנת ההחלמה מהניתוח ותרצו לחוש שיש לכם אוזן קשבת ואוהדת לאורך כל הדרך.

ואם את/ה עדיין מתלבט/ת, או סתם מבולבל/ת, תנו לנו לעזור לך! מלא/י את פרטיך בטופס ונציג יצור עמך קשר בהקדם ויציע לך את מגוון המומחים לניתוח אף, וכמובן תקבלו הצעות מחיר מפתיעות.

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן