ניתוח אף בגיל מבוגר

תוכן העניינים

ניתוח אף בגיל מבוגר – במשך שנים אמרו לנו כמה אנחנו יפים, והאמת היא שזה באמת נכון. אלא שלכל אחד מאיתנו יש פרט אחד קטן שהיינו מוכנים ומעוניינים לשנות כדי להרגיש שאנחנו קצת יותר יפים, ואולי המצב הנוכחי קצת הורס לנו. אנשים רבים מרגישים כך לגבי האף שלהם. אם גם אצלך הסיפור הוא דומה, הדבר הראשון שאתה צריך לדעת זה שאתה לא לבד. למעשה היום עוד ועוד אנשים מתלוננים על האף שלהם, על הגודל ועל הצורה, והחדשות הטובות הן שיש מה לעשות בנידון.

 

למעשה תוכל לפנות היום למנתחים פלסטיים רבים לא רק כדי לשאול כמה עולה ניתוח אף, אלא גם כדי להבין האם אתה מתאים לניתוח כזה. זה אומנם נכון שמדובר על ניתוח יחסית פשוט, אך אסור להתעלם מכך שבסופו של דבר מדובר בניתוח. זה כולל עבודה כירורגית ולכן חשוב לקיים פגישת ייעוץ עם הרופא המנתח כדי להבין לקראת איזה תהליך אתה הולך. חשוב גם להבין מראש מה צפויה להיות התוצאה ועד כמה הציפיות שלך תואמות לאלה של המנתח שלך, כדי שתדע מראש איך תיראה לאחר הניתוח, איך ההחלמה וההתאוששות, כך שתיכנס לחדר הניתוח בראש שקט.

ניתוח אף בגיל מבוגר

ניתוח אף בגיל מבוגר – האם בגיל מבוגר יש יותר סיכונים?

 

כשמדברים על ניתוח אף בגיל מבוגר צריך להיות מודעים לכך שיש יותר סיכונים לעומת ניתוח פלסטי באף שעושים בגיל צעיר. עם זאת, חשוב גם להיות מודעים לכך שהסיכונים לא נובעים מכך שהניתוח מורכב יותר, שכן מדובר על אותה פרוצדורה, אלא פשוט מכך שהגוף הופך להיות פחות חסין. ממש כפי שבגיל מבוגר אנחנו עלולים לחלות ביותר מחלות כך גם היכולת שלנו להשתקם מניתוחים נמוכה יותר. עם זאת, כדאי לזכור שאם תתייחס לא רק לשאלה כמה עולה ניתוח אף אלא גם מי המנתח שלך, תוכל להיות בטוח שהכול יסתיים בשלום. סוגיית הגיל היא למעשה סוגיה חשובה מאוד במהלך ההתייעצות עם המנתח טרם קבלת ההחלטה "לצאת לדרך". שתף את הרופא המנתח בחששות שלך, תן לו להסביר לך לעומק את המשמעויות, את הסיכונים ואת התהליך במלואו. זה חשוב לטובת שניכם. רופא מנתח לא ירצה לקחת את הסיכון ולבצע ניתוח שעשוי לפגוע בקריירה שלו ובשמו, כפי שאתה מעוניין להתעורר מהניתוח עם אף מושלם. שקיפות מלאה אם היא כן קריטית – לשני הצדדים.

 

הרזומה עושה את ההבדל

 

מעבר לכך שאתה כמובן רוצה לדעת כמה עולה ניתוח אף כי הרי לא כל אחד מאיתנו יכול להרשות לעצמו לשלם כל סכום, כדאי יהיה גם לבדוק דבר או שניים על המנתח. כשעושים ניתוח פלסטי באף כדאי מאוד לבדוק מי המנתח, כמה שנים הוא עוסק בתחום הזה והאם הוא כבר עשה בעבר מספיק ניתוחים לאנשים אחרים. כמו כן, אם המנתח יוכל להראות לך דוגמאות של ניתוחים שהוא עשה זה בהחלט יוכל להרגיע אותך. בכל הנוגע לניתוח אף בגיל מבוגר, רצוי וכדאי להתייעץ עם כמה שיותר מנתחים שעשויים לספר למנותח יותר ויותר על התופעות לוואי האפשריות והשכיחות יותר בגיל מבוגר, כמו כן, לגבי הכנות ובדיקות מקדימות.

 

כך תוכל להיות בטוח שאתה בידיו של איש מקצוע מומחה שמכיר את התחום על בוריו ואתה תראה שבסופו של דבר גם אתה תצא מרוצה מהתוצאה. אגב, גם לאחר שתבחן תמונות של מטופלים קודמים, עדיין מומלץ לחפש המלצות באינטרנט או בפורומים מקצועיים, כדי לקבל תמונה מלאה לגבי אישיותו של הרופא המנתח, המקצועיות שלו, היחס האישי שלו לפני ואחרי הניתוח, וכמובן מידת שביעות רצונם של המטופלים הקודמים שלו. רק כך תוכל לקבל החלטה באמת מושכלת באשר לשאלה האם זהו האדם הנכון לקחת את האחריות על מראה האף שלך, ועל הופעתך החיצונית בכלל.

ואם את/ה עדיין מתלבט/ת, או סתם מבולבל/ת, תנו לנו לעזור לך! מלא/י את פרטיך בטופס ונציג יצור עמך קשר בהקדם ויציע לך את מגוון המומחים לניתוח אף, וכמובן תקבלו הצעות מחיר מפתיעות.

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן