ניתוח אף ללא ניתוח – פיסול אף בהזרקה

תוכן העניינים

האף הוא אחד האזורים המרכזיים שכלפיו מדווחים אנשים כי הם לא מרוצים או שואפים לבצע בו שינוי. יש מי שמרגיש שהאף שלו ארוך מדי (או קטן מדי) ומי שחושב שהאף רחב מאוד או צר למדי. תחושות הקשורות לאף לרוב מעוררות תחושות של חוסר נוחות כללי הקשור למראה החיצוני ובוודאי לכל מה שקשור לביטחון העצמי אך האם ניתן לעבור ניתוח אף ללא ניתוח ?

אם זהו המקרה גם עבורכם, סביר להניח שאתם מתלבטים לגבי דרך הפעולה הטובה ביותר עבורכם ומנסים להחליט האם ניתן לראות שיפור במראה האף גם ללא ניתוח, או שמא ניתוח אף הוא הצעד היחידי שקיים.

ניתוח אף ללא ניתוח – השיטה

מי שמחפש שיטה שאיננה ניתוח אף בוודאי שמע על שיטת פיסול האף, שהיא שיטה שאינה כוללת כל הליך כירורגי. למעשה, הטיפול הוא אסתטי ומטרתו לתקן את צורת האף ולהתאים אותו לצורה הרצויה. התהליך הזה מתבצע תחת הרדמה זמנית ומקומית בלבד, וכאשר האזור רדום מבצע הרופא עיצוב מחדש. הזמן הדרוש לצורך הפעולה הזו איננו רב והוא פתרון למי שחושש מהתהליך הכירורגי.

יחד עם זאת, חשוב מאוד להבין שהפתרון הזה הוא זמני בלבד, ואנשים שעוברים פיסול אף אמנם נהנים מתהליך קצר יחסית, שאינו כרוך בניתוח וגם תופעות הלוואי בו מינימליות ביותר, צריכים להיות ערוכים לכך שבתוך כשנתיים יחזור האף לצורתו המקורית. התוצאות של ניתוח אף, לעומת זאת, הן תוצאות יציבות וקבועות. אם אתם מתלבטים עדיין בין שתי החלופות, השאירו לנו את מספר הטלפון שלכם ונשמח לייעץ ולסייע בקבלת ההחלטה.

ניתוח אף ללא ניתוח

ובכל זאת – ניתוח אף ללא ניתוח

כעת, לאחר שהבנו מה המשמעות של פיסול אף ללא ניתוח, רצוי שנבין היטב מה המשמעות של ניתוח אף. רבים חוששים מההליך הכירורגי והחשש הזה הוא בהחלט מובן, אך אם תבחרו במנתח פלסטי מקצועי, מיומן ובעל ניסיון רב גם בעולם הפלסטיקה בכלל וגם בניתוחי אף, אין כל סיבה שתגיעו עם חששות לניתוח. רגע לפני שנגיע אל הרופא עצמו, נתמקד לרגע בניתוח עצמו, שגם הוא לא איננו הליך ארוך במיוחד. במהלך הניתוח יבצע הרופא את התיקונים הדרושים, בעודכם נמצאים תחת הרדמה מלאה.

ישנה גם אפשרות להרדמה מקומית אך רופאים רבים עשויים להתנגד לה מתוך רצון להימנע מהפרעות במהלך הניתוח וכדי לאפשר לעצמם לנתח בראש שקט. לאחר התהליך תקבלו הנחיות ברורות מאוד באשר להחלמה הדרושה ולתהליך שיידרש מכם בבית, לרבות חבישה שתלווה אתכם בימים הראשונים והנחיות באשר לחזרה לשגרה. ככל שתקפידו להקשיב לרופא, כך תגדילו את הסיכויים להחלמה מהירה וטובה, ותימנעו מסיכונים מיותרים ו/או מניתוחים חוזרים.

בחירת הרופא המנתח

אם כן, איך בוחרים מנתח שיוכל לבצע ניתוח אף כמו שצריך, ללא תקלות וללא הפתעות? קודם כל – על פי המלצות. אם יש לכם חברים שעברו ניתוח אף ללא ניתוח הם כמובן המקור הטוב ביותר שלכם, ואם לא, האינטרנט יכול בהחלט לעזור. בדקו אפשרויות, התייעצו, בקשו להיפגש עם הרופאים השונים ובעיקר הקפידו לשאול כל שאלה שעולה בראשכם מבלי לסנן, גם אם זו נראית לכם השאלה הטיפשית או המיותרת בעולם.

ניתוחי אף הם הליכים כירורגיים ככל ניתוח אחר, ואין כל סיבה שתגיעו לתהליך הזה מלאי חששות או ספקות. תנו לרופא לנסוך בכם ביטחון ואם הוא לא עושה את זה, הוא כנראה לא הרופא המתאים עבורכם. הניסיון שלו הוא גם פרמטר קריטי, ובמידת האפשר בקשו גם ממנו לראות תמונות של מטופלים שעברו אצלו את הניתוח בעבר. רק כשתהיו בטוחים שמצאתם את האחד – תוכלו להיכנס לחדר הניתוחים ללא חשש.

ואם את/ה עדיין מתלבט/ת, או סתם מבולבל/ת, תנו לנו לעזור לך! מלא/י את פרטיך בטופס ונציג יצור עמך קשר בהקדם ויציע לך את מגוון המומחים לניתוח אף, וכמובן תקבלו הצעות מחיר מפתיעות.

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן