ניתוח אף מסיבה רפואית כל המידע והמחירים

תוכן העניינים

אנשים רבים מחליטים לעבור ניתוח אף היות ואין הם מרוצים ממראה האף ומהתאמתו למבנה הפנים, אך בפועל נעשים הרבה מאוד ניתוח אף מסיבות רפואיות ולא דווקא קוסמטיות.
ניתוח זה מוגדר כניתוח אף הנעשה שלא על מנת לשפר את מראה האף, אלא מסיבות ובנסיבות בריאותיות. הנה כל מה שצריך לדעת על ניתוח אף מסיבה רפואית.

ניתוח אף מסיבה רפואית – שלב הייעוץ

כמה מכם מכירים אנשים שמאוד מודעים לאף שלהם ולא דווקא מבחינה אסתטית? אנשים שקשה להם לנשום חופשי, שסובלים מצינון מתמיד או מאף סתום? כאלה שמשתמשים באופן תדיר בטיפות אף או בתכשירים אחרים אשר מטרתם להקל על הנשימה. במקרים כאלה חשוב מאוד לקבל ייעוץ ולשקול ניתוח אף מסיבה רפואית, אשר מטרתו לפתור באמצעות התערבות כירורגית בעיה שנמשכת זמן רב ומעיקה על חיי היום יום של המטופל.

בין ניתוחי האף בתחום הרפואי, ניתן למצוא ניתוח תיקון מחיצה, ניתוח מעברי אף סתומים, סינוסיטיס או כל ניתוח אף אחר, אשר מטרתו להקל על בעיות נשימה של המטופל ולמעשה לאפשר מעבר חופשי של אוויר.

ניתוח אף מסיבה רפואית

איך עושים זאת

אם אתם סובלים מקושי בנשימה או מאף סתום חלקי או מלא, חשוב להגיע לרופא אף אוזן גרון או מומחה לכירורגיה פלסטית, על מנת שיבדוק האם אכן ישנה בעיה בריאותית וימליץ לכם על טיפול בהתאם. חשוב מאוד לקבל את כל המידע מראש ולהבין את אופי וסוג הניתוח, כולל הכנות לניתוח אף רפואי וטיפול אחרי סיומו. זה המקום לקבל מידע אודות מנתח אף ולהתרשם מיכולות מקצועיות, ממש כמו לפני כל ניתוח רפואי זה או אחר.

בסופו של דבר, ניתוח אף מסיבה רפואית נועד על מנת לשפר את שגרת חייכם ולאפשר מעבר נקי של אוויר, כך שתוכלו לנשום בחופשיות מבלי להזדקק לעזרים חיצוניים. מי שסובל מאף סתום או מקשיי נשימה, יודע כמה מצב זה עלול להיות מתסכל ולהפריע ביום יום. היום ניתן לפתור זאת על ידי ניתוח, פרוצדורה פשוטה יחסית שאינה כרוכה באשפוז ארוך או באי נעימות מתמשכת.

האם אפשר לשלב בניתוח גם הליך קוסמטי ?

ישנם אנשים אשר מחליטים לעשות ניתוח אף משולב, כלומר ניתוח אף אסתטי רפואי עם שינוי במבנה ותצורת האף. כאשר עושים ניתוח אף משולב, חשוב מאוד להתייחס גם לפן הרפואי וגם לפן הקוסמטי, להבין איך יראה האף בתום הניתוח באמצעות אילוסטרציה והדמיה ממוחשבת.

לא תמיד כמובן חייבים לעשות את השילוב עם ניתוח קוסמטי, שהרי חשוב לזכור כי הניתוח נועד על מנת לתקן בעיה רפואית קונקרטית.

כמו כן, חשוב לדעת אם מדובר בהליך מסיבה רפואית, מגיע לכם כיסוי כלשהו של הניתוח באמצעות הביטוח הרפואי, מה שלא מתקיים בניתוח אף קוסמטי.

ואם את/ה עדיין מתלבט/ת, או סתם מבולבל/ת, תנו לנו לעזור לך! מלא/י את פרטיך בטופס ונציג יצור עמך קשר בהקדם ויציע לך את מגוון המומחים לניתוח אף, וכמובן תקבלו הצעות מחיר מפתיעות.

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן