תיקון ניתוח אף

תוכן העניינים

תיקון ניתוח אף זהו ניתוח לכל דבר ולכן חשוב לשים לב שהוא נעשה על ידי מומחה לכירורגיה פלסטית, במקום מסודר ובעל אישורים. במידה ואתם לא מרוצים מתוצאת הניתוח או שכעבור כמה שנים יש צורך בתיקון ניתוח אף (ניתוח אף שניוני), חשוב מאוד לעשות זאת כמו שצריך ולוודא מראש את המידע הדרוש, כולל האופציות העומדות לפניכם ואפקטיביות התיקון.

תיקון ניתוח אף (שניוני)

כשמדברים על ניתוח אף, ניתן לחלק את אופי המטופלים לשתי קבוצות. אנשים אשר עוברים ניתוח אף מסיבות רפואיות, כמו קשיי נשימה, בעיית סינוסיטים ובעיות נוספות אשר מקורן בהפרעת נשימה ואנשים אשר עוברים ניתוח אף מסיבות קוסמטיות, לשיפור, עיצוב והתאמת האף למבנה הפנים. כמובן שיש גם אנשים שמשלבים בין השניים, כאשר אפשר וכמובן כשיש צורך אמתי.

תיקון ניתוח אף

אחוז מסוים מאלה שעוברים ניתוח אף, צריכים בערבות הימים תיקון ניתוח אף. הסיבות לתיקון ניתוח אף יכולות להיות במישור הרפואי וגם במישור הקוסמטי ולכן חשוב מאוד להבין מה הבעיה ומהי הדרך הטובה ביותר לתקן את האף, לפני שמקבלים החלטה חפוזה.

1. אם אתם מרגישים שיש צורך בתיקון ניתוח אף, מומלץ בראש ובראשונה לפנות למי שעשה לכם את הניתוח המקורי, על מנת להתייעץ אתו ולהביע את עמדתכם. ככל שמועד התיקון קרוב יותר למועד הניתוח עצמו, כך קל יותר לתקשר עם הרופא המבצע. יחד עם זאת, במקרה של תיקון ניתוחי אף, חשוב מאוד לקבל חוות דעת נוספת.

2. חשוב להבין האם ישנה סיבה קונקרטית לביצוע תיקון ניתוח אף, כמו למשל הפרעת נשימה, פגיעה בחוש הריח, בליטה או שקע על האף. סיבות אילו ואחרות אינן מתייחסות רק לפן אסתטי אלא מאופיינות בפגיעה באיכות החיים ולכן במקרים מסוג זה, חשוב לשקול תיקון ניתוח אף.

3. גם במקרים בהם צורת האף החדש אינה מתאימה, מחמיאה או עומדת בקריטריונים שהצבנו לעצמנו, ניתן לשקול תיקון ניתוח אף מסיבות קוסמטיות. במישור זה הסיבות לתיקון ניתוח אף יכולות להיות עיצוב לא נכון של האף, אף לא סימטרי או פרופורציונאלי לפנים, הורדה של יותר מדי או פחות מדי סחוס וכל בעיה אחרת במבנה האף.

במידה ותיקון ניתוח אף נעשה מסיבות קוסמטיות, חשוב לקבל ייעוץ מקדים ולעבור הדמיה מסודרת, על מנת להבין לעומק איך יראה האף לאחר תיקון ניתוח אף והאם בכלל ניתן לבצע אותו בצורה מלאה.

לסיכום – תיקון ניתוח אף, מה חשוב לדעת?

1. כמה זמן עבר מאז ביצוע הניתוח.
2. מה הסיבה לתיקון, האם מדובר בסיבה רפואית או קוסמטית.
3. מהו גיל המטופל.
4. כיצד ניתן לבצע את התיקון ובמה זה כרוך.

בכל מקרה, במידה ואתם לא מרוצים מניתוח אף שעברתם ורוצים לבצע תיקון ניתוח אף (שניוני), חשוב מאוד לקבל ייעוץ רפואי מקדים ומכוון תוך התבוננות מעמיקה בנושא התיקון, תיאום ציפיות מדויקות, שכן לעתים ניתוח זה מתבצע מתוך חוסר שביעות רצון של המנותח בניתוח מהניתוח הראשון וכן גילוי ואבחון מדויק ורצוי דרך חוות דעת רפואיות נוספות.

ואם את/ה עדיין מתלבט/ת, או סתם מבולבל/ת, תנו לנו לעזור לך! מלא/י את פרטיך בטופס ונציג יצור עמך קשר בהקדם ויציע לך את מגוון המומחים לניתוח אף, וכמובן תקבלו הצעות מחיר מפתיעות.

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן