ניתוח מחיצה באף מחיר

תוכן העניינים

 ניתוח מחיצה באף מחיר >> במסגרת ניתוחי האף אנו יכולים לזהות ניתוחים המבוצעים ממניעים אסתטיים ואת אלו המבוצעים מצרכים רפואיים. ניתוח מחיצה באף הנו הליך רפואי לחלוטין אך יכולות להיות לו גם השפעות אסתטיות ולעתים ניתן לשלב בזמן הניתוח גם טיפולים קוסמטיים. למחיצת האף ישנן השלכות קריטיות על מערכת ואיכות הנשימה וטיפול בה יכול להעלות את איכות הנשימה, להפחית כאבי ראש, להעלים נחירות, לשפר את איכות השינה ועוד. כאשר רופא ממליץ על מעבר ניתוח מחיצה באף, לא מומלץ לדחות את הביצוע ויש להתחיל ולחפש את המרפאה המתאימה. כאשר מדובר בהליך ניתוח מחיצה באף מחיר לא אמור להיות השיקול הראשון אך כמובן שניתן למצוא הבדלי מחירים בין המרפאות השונות.

מכיוון וזהו תהליך קריטי, לאחר מילוי הטופס אנו נקשר בינך לבין המרפאות הרלוונטיות ביותר אלייך. לאחר השוואה מהירה וקביעת מספר פגישות ייעוץ הבחירה הנכונה ביותר עבורך תתגלה, הניתוח יעבור ויתאפשר לך שוב לנשום לרווחה.

מה היא מחיצת האף

מחיצת האף היא למעשה הקיר החוצץ בין שני הנחיריים באף. כאשר היא אינה פגומה אנו מסוגלים לנשום בקלות ובעזרת הנחיריים נוצרת צורה של משולש שווה שוקיים, כאשר המחיצה עקומה או שחוקה יכולת הנשימה והמראה נפגמים. מחיצה באף בנויה מסחוס גמיש ובחלקה העמוק יותר היא עשויה משלד גרמי דק יותר. כיום מוערך כי שמונים אחוזים מן האוכלוסייה סובלים מסטייה כזו או אחרת במחיצת האף, אך זו אינה פוגעת במערכת ואיכות הנשימה שלהם כמו שהיא לא מפריע להם מבחינה אסתטית. האופן בו סטיית המחיצה תשפיע על אופי הנשימה הוא אינדיווידואלי וישנם מקרים בהם אנשים עם סטייה קלה יסבלו בעוד אנשים עם סטייה חמורה יותר יוכלו לנשום בקלות. בעיות במחיצה יכולות להוביל לאי יכולת נשימה אפית במקרה הגרוע ולדלקות חוזרות בסינוסים במקרה הטוב.

ניתוח מחיצה באף מחיר ותהליך הביצוע

הדבר הראשון שיש להבין לפני שעוברים הליך מסוג זה הוא שמדובר בהליך רפואי, לכן כאשר מדובר בהליך ניתוח מחיצה באף מחיר אינו השיקול הראשון. לעתים קרובות מומלץ להשקיע מעט יותר בכדי לקבל את הטיפול האיכותי והמתאים ביותר לך. באופן גס, ניתן להעריך את טווח המחירים בין 12.000 שקלים לבין – 15.000 שקלים, כמובן שהעלויות משתנות לפי אופי המטופל והטיפול. השלב הראשון לפני ביצוע הניתוח יהיה מפגש עם רופא, או מספר רופאים, המומחה באף אוזן גרון והוא אמון על ניתוחים מסוג זה. הרופא יעריך את מידת הסטייה, השפעתה והדרך הטובה ביותר לתקן אותה. ברוב המקרים יש לעבור בדיקות דם לפני ביצוע ההליך הרפואי.

מהלך הניתוח

ניתוח לתיקון מחיצת האף נמשך בדרך כלל כשעתיים והוא מבוצע תחת הרדמה מקומית בלבד. מכיוון והניתוח נעשה כולו בתוך האף, לאחר הניתוח אין צלקות בשטח הפנים. בעזרת הסרה של סחוסים וחלקים גרמיים, הרופא המנתח יסיר את הגורמים המפריעים לנשימה התקינה ויישר את העצם העקומה בעזרת הסרה של החלקים העקומים בה והשלמתם עם ריריות.

תהליך ההחלמה

לאחר הניתוח מובלים לחדר ההתאוששות ובמקרים רבים יש להישאר באשפוז למשך יום אחד. במהלך תקופת ההחלמה יהיו טיפולי ביקורת בהן ייבדק המצב של האף לאחר הניתוח ויוחלפו התחבושות. יש לשמור על כל הוראות הרופא בנוגע לתהליך ההחלמה בכדי להימנע מכאבים ותופעות לוואי מיותרות. במרבית המקרים ניתן לחזור לשגרת החיים כשבוע אחד לאחר הניתוח.

ניתוח מחיצה באף מחיר לאחר השתתפות וסבסוד קופת החולים

קופות חולים רבות מציעות סבסוד של ההליך הרפואי הזה ועזרה זו הופכת את הניתוח לאפשרי עבור אנשים רבים. את רמת הסבסוד ומחיר הניתוח הסופי ניתן לקבל דרך קופת החולים שלך או בזמן פגישת הייעוץ אצל הרופא המנתח.

רוצים לדעת עוד בנושא: עלות ניתוח מחיצה באף מחיר דרך קופות החולים ? היכנסו:  – ניתוחי אף דרך קופת החולים

ואם את/ה עדיין מתלבט/ת, או סתם מבולבל/ת, תנו לנו לעזור לך! מלא/י את פרטיך בטופס ונציג יצור עמך קשר בהקדם ויציע לך את מגוון המומחים לניתוח אף, וכמובן תקבלו הצעות מחיר מפתיעות.

השירות הוא ללא עלות וללא כל התחייבות מצידכם!

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן