ייעוץ לניתוח אף

תוכן העניינים

ייעוץ לניתוח אף – אתם עומדים מול המראה ולא מרוצים ממבנה האף שלכם? חושבים שאם רק "תשפצו" קצת את מבנה האף תרגישו הרבה יותר טוב עם עצמכם? היום הפתרון הוא מהיר, ניתוח אף הוא שכיח מאוד ומקובל מאוד בעיקר בשנים האחרונות. לפני שאתם מקבלים החלטה על רופא מנתח או המרפאה בה תעברו את הניתוח כדאי להתייעץ עם אנשים שעברו ניתוח אף ולבקש מהם המלצות לגבי מרפאה ורופא מנתח. לאחר שקיבלתם את ההחלטה ללכת על ניתוח אף הצעד הראשון הוא לאתר את המרפאה הטובה ביותר ולבחור מנתח אף מבין רבים מהמומלצים והמיומנים ביותר.

ייעוץ לניתוח אף – שלב ראשוני ורצוי עם כמה שיותר מנתחים

לאחר שהוחלט על המרפאה עליכם לקבוע פגישה עם הרופא המנתח לייעוץ ראשוני, הייעוץ הוא חיוני ובדרך כלל בחינם, בפגישה זו ישאל המנתח: "איך אתה רוצה שהאף שלך יראה לאחר ניתוח האף?", הוא ייתן הערכה בנוגע למבנה האף וגם של הפנים וידון אתך באפשרויות הקיימות.
המנתח גם יסביר את הגורמים שיכולים להוות השפעה על ניתוח האף ועל תוצאותיו.
המנתח יסביר את השיטה של ניתוח האף ואת סוג ההרדמה שתהיה בשימוש.
חשוב מאוד לשמוע מהמנתח את הסיכונים הכרוכים והעלויות בניתוח אף.
זכרו לספר למנתח אם עברתם ניתוח אף בעברכם או אם נפגעתם באפכם.
כמו כן חשוב ליידע את המנתח לגבי אלרגיות או בעיות נשימה.

ייעוץ לניתוח אף

ייעוץ לניתוח אף – תהיו יסודיים בתהליך

חשוב מאוד לצאת מפגישת הייעוץ בהרגשה שכל התשובות נמצאות בידיכם ואין לכם שום חוסר וודאות או בלבול ואתם יודעים היטב לקראת מה אתם הולכים, מדובר בבריאותכם ובאיבר הכי בולט בפנים שלכם.

לפני ניתוח אף, חשוב למלא אחר הוראות הרופא באשר לאופן ההכנה לניתוח בנושא אכילה ושתייה לפני ניתוח, כמו כן יש לבדוק לקיחת או הימנעות לקיחת ויטמינים ותרופות, הקפדה במילוי הוראות יעזרו לכם לעבור את ניתוח האף בקלות, עם תוצאות מרביות והימנעות מסיבוכים.

בכל ניתוח אף קיים חשש לסיבוכים, כמו זיהום, דימום מהאף, או תגובה להרדמה, אך קיים סיכון כלשהו בכל ניתוח פלסטי. אז כאשר תירצו לשפר את מראה האף שלכם ולקבל החלטה שחיכיתם לה זמן כה רב, עליכם להיות בטוחים שמצאתם מקום נכון ומתאים ביותר עבורכם לטיפול והרגשתכם טובה ובטוחה לאחר ייעוץ לניתוח אף.

עם מאות מכונים, קליניקות מתמחות ומרפאות שונות, קשה אפילו יותר למצוא את המקום הראוי ביותר, אך סקר שוק ותחקיר מעמיק לפני קבלת ההחלטה יגביר סיכוייכם למציאת המקום המושלם עבורכם.

חשוב מאוד לא לבחור את המקום בו תבצעו את הניתוח אך ורק על ידי המחיר אלא לתת חשיבות מכרעת למקצועיות של הרופא המנתח ואמינות המרפאה בה מתבצע הניתוח, לסבלנות ולשירות.

ואם את/ה עדיין מתלבט/ת, או סתם מבולבל/ת, תנו לנו לעזור לך! מלא/י את פרטיך בטופס ונציג יצור עמך קשר בהקדם ויציע לך את מגוון המומחים לניתוח אף, וכמובן תקבלו הצעות מחיר מפתיעות.

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן