סיכויי ההצלחה של ניתוח אף – איך לשפר את הסיכויים ?

תוכן העניינים

סיכויי ההצלחה של ניתוח אף – ניתוח אף קוסמטי נחשב לניתוח אף פופולרי מאוד, היות ומדובר בניתוח קל יחסית, המתאים לכל גיל, בין אם מדובר בגבר או אישה. כמובן שגם בניתוח זה חשוב מאוד לקבל את כל המידע מראש, להיערך לניתוח כמו שצריך ולעשות ניתוח אף רק אצל מנתח פלסטי מוסמך, אשר ביצע מגוון ניתוחי אף בעבר.

כאמור סיכוי ההצלחה של ניתוח אף טובים מאוד, אם מקדישים רגע מחשבה ובוחרים במקום המתאים ביותר ובמנתח הטוב ביותר. לפני כל ניתוח אף חשוב להגיע לפגישת ייעוץ לניתוח, לומר למנתח מה מפריע לכם באף, לספר לו אודות ההיסטוריה הרפואית שלכם וכמובן לשמוע ממנו מה אופי הניתוח הכי נכון עבורכם.

סיכויי ההצלחה של ניתוח אף – איך מודדים את ההצלחה ?

אז איך למעשה מודדים הצלחה של ניתוח אף? הצלחה של ניתוח אף נמדדת בשני פרמטרים, החלמה מלאה וללא סיבוכים של ניתוח אף וכמובן דעתו והרגשתו של המטופל, לאחר ניתוח אף. קראו עוד על תהליך ההחלמה מניתוח אף.

לא פעם אנשים מבקשים לבצע שינויים באף שלא ממש עומדים במבחן המציאות. מראה האף חייב להיות פרופורציונלי למראה הפנים, כך שאם למטופל יש מבנה פנים מסוים, השינוי באף יכול להיות מותאם ברמה זו או אחרת למבנה הפנים. כאשר אנו יודעים מראש מה גבולות הגזרה והשינויים שכן ניתן לעשות במבנה ומראה האף, לניתוח יש סיכויי הצלחה גבוהים הרבה יותר, ביחס לציפיות שלנו.

מעבר לכך, כאשר הניתוח עובר כמו שצריך, לפי הפרוטוקול וללא סיבוכים לא צפויים, ניתן להגדיר את ניתוח האף כהצלחה. כמובן שאם הליך ההחלמה מהיר, ללא בעיות מיוחדות או סיבוכים, אפשר להגדיר את ההצלחה של הניתוח.

סיכויי הצלחה של ניתוח באף גבוהים מאוד אם עושים את הניתוח בצורה מקצועית, עם שיקול דעת ואצל צוות מקצועי ומהימן. לא פחות חשוב, אם עושים תיאום ציפיות לפני ניתוח אף, סיכויי ההצלחה באופן אישי, יהיו גבוהים הרבה יותר.

ואם את/ה עדיין מתלבט/ת, או סתם מבולבל/ת, תנו לנו לעזור לך! מלא/י את פרטיך בטופס ונציג יצור עמך קשר בהקדם ויציע לך את מגוון המומחים לניתוח אף, וכמובן תקבלו הצעות מחיר מפתיעות.

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן