ניתוח אף כללית לחברי כללית מושלם

תוכן העניינים

ניתוח אף כללית – אין ספק כי המחיר של ניתוח אף, בייחוד כזה שמבוצע לצרכים אסתטיים בלבד וללא צורך רפואי כל שהוא, הנו מחיר גבוה שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו להוציא. לכן, רבים אשר חושבים לבצע ניתוח באף בודקים אפשרויות סבסוד בקופות החולים והטבות שונות במחיר הניתוח, כאשר האפשרות העיקרית אשר עולה בדעתם היא ללא ספק קופת החולים. כיום, בשל המודעות והביקוש הרב לניתוחים פלסטיים שונים, קופות החולים מציעות סבסוד והטבות לחברי הקופה, סבסודים והטבות אשר יהפכו את העלות של הניתוח לנמוכה יותר ועלות שיותר קל להתמודד אתה.

 

האם כל אחד יכול לקבל סבסוד לניתוח אף מקופת החולים?

ובכן, התשובה לשאלה זו היא בהחלט לא. לא כל אחד יכול לקבל סבסוד עבור ניתוח אף מקופת החולים בה הוא חבר. סבסוד של ניתוח מסוג זה יכול להתבצע באחת משתי האפשרויות הבאות:

סבסוד ניתוח אף כללית – עבור אדם שיש לו צורך רפואי בביצוע הניתוח, מלבד הצורך הקוסמטי. לדוגמה, אדם אשר זקוק לניתוח מחיצות ותוך כדי כך מבקש לבצע גם שינוי קוסמטי של מראה האף דרך "כללית מושלם" או "כללית פלטנום".

סבסוד ניתוח עבור אדם אשר חבר בפוליסה משלימה גבוהה בקופת החולים, ובתנאי שהניתוח מבוצע במרפאה אשר יש לה הסדר עם קופת החולים. בסעיף זה ישנם תנאים רבים ולכן חשוב מאוד לבדוק עם קופת החולים את כל התנאים הללו לפני שמתחילים בתכנון הניתוח או בחירת המרפאה בה תבצעו את הניתוח הזה.

בנוסף, סבסוד לניתוח לרוב תלוי בתקופת המתנה מסוימת, מה שאומר שאם מצאתם קופת חולים המציעה סבסוד גבוה ומשתלם, אין זה אומר שאתם יכולים להצטרף אליה ומיד לאחר מכן לקבל את הסבסוד הזה, לרוב תוכלו לקבל אותו רק לאחר כחצי שנה או שנה תלוי באיזו קופת חולים אתם.

ניתוח אף כללית

ניתוח אף כללית – מהו גובה הסבסוד?

ברוב המקרים קופת החולים לא תשלם 100% מהעלות של ניתוח אף. לרוב, גובה הסבסוד יהיה כחצי מעלות הניתוח, ולעתים קצת יותר (תלוי במקרה). לכן, כפי שנכתב כבר בפסקה הקודמת, כדאי לכם לבדוק מראש מה מציעה קופת החולים שלכם, ולחשב את העלות בה תצטרכו לעמוד בעצמכם בכדי לתכנן את העלויות לקראת הניתוח בצורה הטובה ביותר. בנוסף, קחו בחשבון את תקופת ההחלמה בה לא תוכלו לעבוד וודאו שתוכלו לקחת ימי חופשה בהתאם. אם אתם עובדים בתפקיד ניהולי חשוב, כדאי מאוד לתכנן את הניתוח לתקופה שקטה יותר בעבודה בה תוכלו לקחת כמה שבועות של חופש עד להחלמה מלאה.

 

ניתוח אף דרך קופת חולים – לא לכל מרפאה

חשוב לזכור כי גם את אתם עומדים בתנאים לסבסוד מקופת החולים, הסבסוד לא ניתן לכל מרפאה ולכן עליכם לבחור רק מרפאה אשר נמצאת בהסדר עם קופת החולים ואין לכם חופש בחירה בכל מרפאה או בכל רופא שתרצו, מה שלעתים יכול להיות בעייתי.

 

מהי ההשתתפות העצמית של ניתוח אף כללית או ניתוח אף מכבי ?

דרך קופת החולים כללית לחברי כללית מושלם או פלטינום אתם עשויים לשלם את ההשתתפות העצמית הנעמדת על כ-6.500 שקלים בלבד עבור ניתוח אף ממוצע, כעוד שדרך קופת החולים מכבי לחברי "מכבי שלי" תשלמו השתתפות עצמית של כ7.500 שקלים עבור ניתוח אף ממוצע.

ואם את/ה עדיין מתלבט/ת, או סתם מבולבל/ת, תנו לנו לעזור לך! מלא/י את פרטיך בטופס ונציג יצור עמך קשר בהקדם ויציע לך את מגוון המומחים לניתוח אף, וכמובן תקבלו הצעות מחיר מפתיעות ללא כל עלות וללא התחייבות!

היו חברתיים ותפרגנו לנו בשיתוף בפייסבוק או בגוגל+

נשמח גם לדירוג חיובי 🙂 [kkstarratings]

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן