ניתוח אף פתוח סגור מחירים

תוכן העניינים

אף הוא מרכיב חשוב ברושם שמשאיר האדם על הצופים בו. הוא קובע את הפרופורציות בפנים ואת מראה הפרופיל שלכם. יש אנשים שנולדו עם מבנה אף מושלם אך אחרים נולדו עם אף שהם מעוניינים לשנות. הסיבות למבנה אף בעייתי הן שונות ונובעות מהגודל שלו, הרוחב שלו, נתונים שיכולים להיות נתונים מלידה או להיגרם מתאונה וחבלה. בעבר ניתוח אף היה דבר חריג ועלותו הייתה יקרה, אולם היום אפשר לבצע ניתוחי אף בשיטות שונות, ניתוח אף פתוח, ניתוח אף סגור, והעלות נוחה לכל כיס. כמו כן בהמשך נפרט אודות המחירים דרך קופות החולים ועוד.

אנו מזמינים אתכם להשאיר את הפרטים שלכם ונציגים מהמרפאות המובילות באזור שלכם יחזרו אליכם עם פרטים על ניתוח האף הפתוח, או ניתוח האף הסגור.

ניתוח אף פתוח סגור

ניתוח אף פתוח סגור מחירים – מהו ניתוח אף סגור

בניתוח אף סגור מבצעים חתכים בתוך האף דרך הנחיריים. במהלך הניתוח הרופא בונה את שלד האף שעשוי מסחוסים ובדרך זו אין צלקות חיצוניות. לאחר הניתוח משתקם העור ומתאים עצמו לצורת האף החדשה. שיטת זו היא ותיקה ורוב ניתוחי האף נעשו באמצעותה, אולם החיסרון הוא שקשה לראות מה מתרחש בתוך האף פנימה והתוצאה מסתמכת מאוד על המיומנות של המנתח להבין את הפגמים הפנימיים שיש בתוך האף, כגון מחיצה בעייתית ועוד.

ניתוח אף פתוח סגור מחירים – מהו ניתוח אף פתוח

לפני כעשרים וחמש שנה פותחה שיטה שמטרתה הייתה טיפול בפגמים מאוד מורכבים בסחוסים עצמם של האף. בשיטה הזו מבצעים גם חתך חיצוני קטן בבסיס של האף עצמו. זה אותו חלק באף שמחבר את השפה העליונה לקצה האף וממשיך ומפריד את הנחיריים. בזכות פתח קטנטן זה אפשר לחשוף את השלד הסחוסי של האף לאחר שמרימים את עור האף. זו שיטה מעולה שמאפשרת לראות את השלד ואת הפגמים הדורשים שינוי בצורה טובה ונוחה.

היתרונות של ניתוח האף הפתוח – יש לניתוח אף בדרך זו כמה יתרונות:

  • הדיוק רב יותר בשיטה זו שכן אפשר לראות את מבנה האף הפנימי, כך שניתוח אף שהנו פתוח מאפשר למנתח ממש לוודא שהוא מבצע את התיקונים הנחוצים. דבר זה מאפשר למנתח לעצב את הסחוסים ולהוסיף שתלי סחוסים, מה שהיה קשה בניתוח האף הסגור.
  • יחסית קל ללמוד את הטכניקה הזו, שלא כמו ניתוח אף סגור הדורש ניסיון רב, בגלל שאי אפשר לראות מה מתרחש בתוך האף פנימה.
  • שיטה זו מתאימה לתיקונים מורכבים, כגון תיקונים של ניתוח אף קודם או ניתוח לתיקון אף עקום שבו יש גם לתקן את מחיצת האף. ניתוח האף הפתוח מאפשר תוצאות מצוינות במקרים אלה בגלל האפשרות לראות ממש מה מתרחש בתוך האף פנימה ולבצע את העבודה בדייקנות.
  • ניתוח אף שהנו פתוח מאפשר לבצע ניתוחים מורכבים ללא צלקת משמעותית. אנשים סבורים שבגלל שמדובר בניתוח אף פתוח תהיה צלקת, אולם זה לא נכון. שיטת ניתוח אף זו מאפשרת פרוצדורה רפואית שבסופה כמעט ואין כמעט צלקת.

ניתוח אף פתוח סגור

באיזו שיטה כדאי לבחור

שתי השיטות טובות לניתוח אף וכדאי לשקול את היתרונות ואת החסרונות של כל אחת לפני שניגשים לניתוח אף. בניתוח אף פתוח זמן ההחלמה רב יותר, שכן הוא כרוך גם בביצוע של חתך ולפעמים בגלל שהוא מאפשר שבירה והשתלה של סחוסים, הניתוח מורכב יותר.
ניתוח אף סגור אמנם מוגבל מבחינת הגישה של המנתח, אבל ההחלמה בו מהירה יותר והוא מתאים לאנשים שלא זקוקים לשבירת סחוסים או להשתלת סחוסים. זו שיטה זולה יותר ומתאימה לאנשים שלא רוצים לעשות ניתוח מורכב ויקר.

כמה עולה ניתוח אף פתוח וכמה עולה ניתוח אף סגור ?

שאלה זו נשאלת הרבה מאד ונושא המחיר כמובן מעסיק את כולם כבר בשיחת טלפון עוד בטרם הגיע המטופל בפגישת הייעוץ לא ניתן לדייק במחיר או להעריכו שכן המחיר עבור ניתוח אף פתוח סגור משתנה בין מרפאה למרפאה ויותר מכך בין מטופל אחד לשני. תוכלו לקרוא על כך בהרחבה וגם לראות מחירים אשר די קרובים למציאות אך בהערכה.

למחירים, היכנסו למאמר : ניתוח אף מחירים

המשיכו לקרוא בנושאים חשובים אחרים:

כמה עולה ניתוח אף

ניתוח אף דרך בסבסוד קופת חולים כללית

ניתוח מחיצת אף

ניתוח קונכיות האף

סיכונים וסיבוכים שכיחים
לסיכום, כיום עומדות לרשות המעוניין כמה אפשרויות לניתוח אף ועליו להתייעץ עם הרופא שלו איזו שיטה עדיפה. הדבר תלוי במבנה האף ובתוצאה הרצויה. השאירו פרטים כעת והתייעצו עם רופא מומחה.

אלפי אנשים כבר הצליחו לחסוך דרכנו, מה אתך ?   צור/י קשר

השירות ללא עלות וללא כל התחייבות מצידכם!

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן