ניתוח פלסטי באף מחיר

תוכן העניינים

בשנים האחרונות אנו רואים כיצד אידיאל היופי עוטף את חיינו ואנשים אשר מרגישים כי הם לא עומדים בו חווים פגיעה משמעותית באיכות חייהם. בסקרים שנערכו, כשלושים אחוזים מן האוכלוסייה אינם מרוצים מנראות האף שלהם והיו רוצים לשנות אותה. אם בעבר היה ניתוח פלסטי באף מחיר כלכלי וגופני גבוה מאוד, הרי שכיום המצב שונה לגמרי. שיטות טיפול חדשות לצד התחרות בין המרפאות השונות הובילו למצב בו כל אדם המעוניין לשנות ולשדרג את המראה החיצוני שלו, יכול לעשות זאת. כמה עולה ניתוח פלסטי באף היא שאלה ממנה מפחדים אנשים רבים הרוצים לעבור את ההליך, אך מגוון האפשרויות פותח את הדלת הזו בפני כל אלו המעוניינים לשנות את חייהם.

 

הבדלים בין ניתוח אף רפואי לקוסמטי

כאשר מדובר בניתוחי אף, ניתן לחלק את סוגי הניתוחים לשניים. ניתוחי אף הנעשים מסיבות קוסמטיות וניתוחי אף אשר באים לתקן לקות רפואית כלשהי. ניתוחים משני הסוגים מבוצעים על ידי אותם הרופאים מכיוון והמומחיות במניפולציות אשר ניתן לעשות על אזור האף רלוונטית ללא קשר למטרת המניפולציה. לעתים קרובות ניתן לשלב באותו ניתוח אף אלמנטים רפואיים ואסתטיים. ההבדל העיקרי בין סוגי הניתוחים האלה נעוץ במחיר, לניתוח אף פלסטי מחיר הנקבע על פי כמות ורמת העבודה שעל המנתח לבצע ולעתים ניתוחים למטרות אסתטיות ידרשו יותר עבודה מצד המנתח לעומת ניתוחים הבאים לתקן לקות רפואית.

 

ניתוח פלסטי באף מחיר והגורמים המשפיעים עליו

טווח המחירים של ניתוחי האף הפלסטיים נע בין שבעת אלפים לכחמישה עשר אלף שקלים. כמובן שניתוחים מסובכים יכולים לעבור את הטווח הזה כמו שהשתתפות של קופת חולים או שיטות טיפול מסוימות עשויות להוריד את המחיר מתחת לרף הזה. מכיוון ולכל מטופל מאפיינים ראשוניים שונים ותוצאה רצויה שונה, יש להשתמש בשיטות טיפול שונות אשר יביאו אותך לנקודה בה ברצונך להיות. לכל ניתוח אף פלסטי מחיר שונה המושפע מן ההבדל בין המצב הרצוי למצב המצוי כיום. התשובה לשאלה כמה עולה ניתוח פלסטי באף משתנה גם עקב מאפייני הרופא המנתח והמרפאה בה יתבצע הניתוח.

בכדי לקבל מידע ופרטים נוספים על ההליך, יש להשאיר פרטים בטופס, אנו נדאג לקשר בינך לבין המרפאות המתאימות ביותר עבורך אשר יספקו לך מידע לגבי ניתוח פלסטי באף מחיר כבר בשיחת הטלפון יסופקו לך רוב הפרטים ובפגישת הייעוץ הראשונית והלא מחייבת תינתן הצעת מחיר להליך כולומלא/י את פרטיך בטופס לקבלת הצעות מחיר בקליק!

 

כמה עולה ניתוח פלסטי באף מחיר לאחר סבסוד קופות חולים ? ומהי העלות הסופית עבור ניתוח אף פלסטי ?

לא כל קופות החולים מכסות חלק מהעלויות של ניתוחים פלסטיים בכלל וניתוחי אף בפרט. בכדי לוודא האם המסלול שלך בקופת החולים יוכל להקל על ההוצאה הכלכלית של ניתוח האף יש ליצור קשר עם קופת החולים הפרטית שלך. מעבר לכך, בחלק מן המרפאות יוכלו להסביר לך כיצד קופת החולים תוכל לסייע לך. כאשר מדובר בניתוח אף פלסטי מחיר הוא גורם המשפיע מאוד על ההחלטה של מתעניינים רבים והשתתפות של קופת החולים יכולה להשפיע בצורה פנטסטית על כמה עולה ניתוח פלסטי באף.

מאמר בנושא מחירי ניתוחי אף, לרבות פלסטי מכל סוג שהוא בכתבה: כמה עולים ניתוחי אף בישראל

 

איזה ניתוח אף מתאים לי

חשוב מאוד להבין שכיום ישנן אופציות רבות לניתוחי אף וחלקם אפילו לא ידרשו פעולה כירורגית פולשנית. הדרך הטובה ביותר להבין איזה ניתוח אף יתאים לך מבחינה כלכלית ורפואית היא להיפגש עם מספר מרפאות ולראות אילו הצעות והמלצות יש להן בשבילך. בעבור ניתוח פלסטי באף מחיר לא נמוך אך דיווחים של אנשים אשר עברו אותו מראים כי ברוב המקרים הוא משתלם. אנחנו מזמינים אותך להשאיר פרטים בטופס בכדי שנוכל לקשר בינך לבין מרפאות רלוונטיות אשר יוכלו לספק לך את כל המידע בכדי לעשות החלטה מושכלת.

 

ואם את/ה עדיין מתלבט/ת, או סתם מבולבל/ת, תנו לנו לעזור לך! מלא/י את פרטיך בטופס ונציג יצור עמך קשר בהקדם ויציע לך את מגוון המומחים לניתוח אף, וכמובן תקבלו הצעות מחיר מפתיעות.

 ללא עלות וללא כל התחייבות מצידכם!

היו חברתיים ותפרגנו לנו בשיתוף בפייסבוק או בגוגל+

נשמח גם לדירוג חיובי 🙂 [kkstarratings]

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן