חשיבות הדיוק בניתוח אף

תוכן העניינים

כאשר מדובר על ניתוח אף, רמת חשיבות הדיוק בניתוח אף חיונית, שהרי האף ממוקם במרכז הפנים, ממקד אליו את המבט. אף חסר פרופורציה למבנה הפנים, עלול להיראות מגוחך ולא שייך. זו הסיבה שכשעושים ניתוח אף, חובה לבחור במנתח מנוסה, במרפאה שמשתמשת בציוד החדיש ביותר וכמובן לעשות הדמויות לפני ואחרי ניתוח אף, על מנת לקבל תמונת מצב ריאלית, איך האף שלנו הולך להיראות, לאחר ניתוח אף.

חשיבות הדיוק בניתוח אף – איך הרופאים מדייקים ?

כשמדברים על חשיבות הדיוק בניתוח אף, מדברים למעשה על התאמת השינוי באף לאופי ומבנה הפנים של המטופל. באם מבנה הפנים רחב וגס, אף כפתור קטן מאוד עלול שלא להתאים וליצור עיוות בפנים. מנגד, אף גדול מדי עלול עדיין לבלוט ולפספס את מטרת ניתוח האף. שם המשחק הוא פרופורציות, לא ביחס למבנה האף של שחקניות קולנוע אלא ביחס למבנה הפנים של המטופל שעתיד לעבור ניתוח אף.

לרמת הדיוק בניתוח אף חשיבות מכרעת לא רק מבחינת נראות האף אלא גם מבחינת תפקודו התקין של האף. האף שלנו לא נועד רק למטרות אסתטיקה, יש לו תפקידים נוספים הקשורים לנשימה ודיבור ועל כן חשוב שלא לפגום ביכולת המטופל לנהל אורך חיים מלא ובריא, לאחר ניתוח אף.

חשיבות הדיוק בניתוח אף

לרוב ניתוח אף מטפל בחלקים הבעייתיים באף, כמו גשר האף, קצה האף והנחיריים להם תפקיד חיוני בתהליך הנשימה. נחיריים קטנות מדי, עלולות להפריע לא רק מבחינה אסתטית אלא גם מבחינת נשימה .באם מדובר בניתוח אף רפואי, המשלב בתוכו גם טיפול במחיצת האף רמת הדיוק חיונית אפילו יותר, שהרי פגיעה במחיצה או בפוליפים עלולה להוביל לבעיות רפואיות שונות אשר יחייבו תיקון בניתוח האף.

כיום עומדים לרשות המנתח הפלסטי כלים רבים לביצוע ניתוח אף מדויק ואיכותי, כאשר המדד הראשון הינה תוכנית ניתוח מסודרת, אשר בה ברור מה הולכים לבצע, איך יתנהל ניתוח האף ומה יש לשנות, על מנת להגיע לתוצאה הרצויה. שימוש בהדמיות, היסטוריה רפואית של המטופל, מבנה הפנים והעצמות בשילוב הידע והניסיון הרפואי של המנתח, מהווים ערובה לדיוק ולהצלחת ניתוח אף בכל מטופל ומטופל.

כאשר מסתיים ניתוח אף, עובר האף חבישה מיוחדת אשר מטרתה לקבע את המבנה החדש ולהבטיח הליך מלא ויעיל של החלמה מניתוח אף. חבישה זו חיונית לייצוב עצמאות האף, עטיפת העור מסביב לסחוס וכמובן על מנת למנוע התפתחות יתר של רקמת צלקת. זו הסיבה שחשוב מאוד לשמור על האף חבוש למשך פרק הזמן שנקבע, להיזהר שלא יפגע בעת תקופת ההחלמה ולהסיר את התחבושות רק על ידי רופא מומחה ובזמן שהוקצב לכך.

חשיבות הדיוק בניתוח אף – טכניקה היא שם המשחק

במקרים מסוימים בהם יש צורך בכך, יכול מנתח האף להמליץ על ניתוח אף פתוח. טכניקה אשר מבוצעת על ידי חתך קטן בין הנחיריים, כך שניתן להרים מעט חלק מהעור ולראות את מבנה הרקמות והאף בזמן אמת ולאורך הניתוח. היות ומדובר בניתוח אף מורכב יותר, משתמשים בה רק במקרים בהם יש לכך הצדקה ולכן חשוב מאוד להתייעץ עם מנתח אף מומלץ ומוסמך בנושא.

ואם את/ה עדיין מתלבט/ת, או סתם מבולבל/ת, תנו לנו לעזור לך! מלא/י את פרטיך בטופס ונציג יצור עמך קשר בהקדם ויציע לך את מגוון המומחים לניתוח אף, וכמובן תקבלו הצעות מחיר מפתיעות.

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן