ההכנה לקראת ניתוח אף – מה צריך להכין ?

תוכן העניינים

ההכנה לקראת ניתוח אף – אמנם ניתוח אף הוא ניתוח פלסטי שכיח מאוד, אך על מנת לעבור ניתוח אף בקלות ולקבל את התוצאה הטובה ביותר מבחינה אסתטית, בריאותית ותפקודית, צריך להקפיד על הכנה מדוקדקת וטובה ואין להקל ראש בהכנה זו.

לפני שניגשים לניתוח אף חשוב לבחור מנתח אף מתאים על פי השיקולים הבאים: ניסיון, הסמכה רפואית והמלצות.

ההכנה לקראת ניתוח אף – ההכנות

לאחר בחירת מנתח פלסטי, רצוי לקבוע אתו מספר פגישות לפני ניתוח האף על מנת לתאם ציפיות לקראת הניתוח. לפגישת הייעוץ חשיבות מכרעת, בפגישה זו הרופא יסביר לכם את התהליך עצמו. זו הזדמנות בשביל המנתח להסביר למטופל את פרטי ניתוח האף, אופן ההרדמה והסיכונים הכרוכים בו.

כמו כן, יעבור המנותח הדמיה שתנבא את מראהו לאחר ניתוח האף. במהלך פגישת הייעוץ תיאלצו למסור לרופא מידע רפואי ולעבור בדיקות מקדימות על מנת לבדוק האם אתם בכלל מתאימים לעבור את הניתוח. הרופא ישאל אותכם האם קיימת מחלה כרונית כלשהי כמו סכרת, האם קיים עבר רפואי בעייתי וכו'.

הרופא גם יבדוק אם מבנה האף מתאים לניתוח ולאיזה סוג של ניתוח. לא כל המכונים והמרפאות מבצעות את פגישת הייעוץ לפני ניתוח האף, מטרותיה של פגישת הייעוץ לפני ניתוח האף כוללות: בחינת התאמתו של המועמד לניתוח, כפי שהזכרנו, הדמיה של האף והפנים והסבר על התהליך עצמו.

חשוב לזכור כי לא תמיד תוצאות הניתוח יהיו כמו שנראה בהדמיה שביצע הרופא בפגישת הייעוץ. חשוב לשאול בגישת הייעוץ את כל השאלות שלכם אשר אתם מרגישים שאתם צריכים לקבל עליהם תשובה, שאלו לגבי כל דבר שגורם לך לחשש או לספק, אחרי הכל מדובר בבריאות שלכם.

ההכנה לקראת ניתוח אף

ההכנה לקראת ניתוח אף – הכנה לניתוח האף

– מומלץ להפסיק לעשן ולשתות אלכוהול – כחודש לפני הניתוח.
– עליכם לפרט לגבי תרופות אשר אתם צורכים באופן קבוע.
– עליכם לבצע בדיקות מעבדה על פי הנחיות הרופא המנתח.

יום לפני ניתוח האף

ישנם מספר הנחיות אותם המטופל צריך לבצע יום לפני הניתוח המיוחל והם:
– על המטופל לרחוץ ולסבן היטב את הגוף ובמיוחד את אזור הניתוח בבוקר לפני הניתוח ולפני השינה.
– לפני השינה מומלץ לאכול ארוחת ערב קלה.
– בהרדמה כללית חובה לצום מאוכל ושתייה 6 שעות לפני הניתוח.
– אם הניתוח מתבצע בהרדמה מקומית – המטופל יצטרך לצום 4 שעות לפני ניתוח האף.
– מומלץ להגיע שעה לפני הניתוח ובליווי חבר.
– רצוי ללבוש בגדים נוחים וקלילים ביום הניתוח כמו כן לגרוב גרביים חמות.

ההכנה לקראת ניתוח אף היא עוד שלב בתהליך הניתוח ורצוי מאד לקחת אותו בחשבון ממש שכן הכנה מקדימה, יסודית ומאורגנת עשויה לסייע בתהליך ההחלמה ולהפחית מעט את הצורך בתזוזות מיותרות.

קראו עוד על ניתוח אף לפני ואחרי לקבלת מידע נוסף.

עד לא הגעתם לשלב ההמתנה לניתוח ? היכנסו לקרוא על מחירים.

לאחר שכל ההכנות הנדרשות התבצעו אפשר לצעוד בבטחה אל שולחן הניתוחים ולקבל את התוצאה המיוחלת, זאת בהנחה שהחלטתם לבצע את הניתוח במקום אמין ועל ידי רופא מנתח מנוסה מקצועי ומיומן.

ואם את/ה עדיין מתלבט/ת, או סתם מבולבל/ת, תנו לנו לעזור לך! מלא/י את פרטיך בטופס ונציג יצור עמך קשר בהקדם ויציע לך את מגוון המומחים לניתוח אף, וכמובן תקבלו הצעות מחיר מפתיעות.

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן