כמה עולה ניתוח אף?

תוכן העניינים

'אף אחד לא מושלם' איננו רק פתגם שהוא קלישאה, זו המציאות. מציאות זו מביאה לא מעט אנשים לבצע ניתוחים קוסמטיים כמו ניתוח אף.
כאשר מתעניינים, ובניתוחים פלסטיים בכלל, אחד הדברים המרכזיים המעניינים את הלקוחות הוא נושא העלות ו- כמה עולה ניתוח אף.
במאמר שלפניכם נתאר כיצד מתומחר ניתוח אף, כמה עולה ניתוח אף דרך קופת חולים, איך ניתן לבצע השוואת מחירים עבור ניתוח אף אסתטי,
רפואי (מחיצות, קונכיות, פוליפים ועוד) ובגדול, איך ניתן להוזיל במחיר הניתוח בלי שום מאמץ!

 

כמה עולה ניתוח אף באמת ואיך ניתן להוזיל?

למרות שאף אחד לא מושלם, יש אנשים השלמים עם איך שהם נראים ואוהבים את עצמם כמות שהם. לעומתם, קיימים גם האנשים אשר מרגישים לא טוב עם הופעתם החיצונית ומתביישים בעצמם ובכך יורד גם הביטחון העצמי שלהם. אנשים אלה פונים בדרך כלל לישועתה של הרפואה הפלסטית.
הניתוח השכיח ביותר מבין הניתוחים הפלסטיים הוא ניתוח אף. עובדה זו קשורה כנראה בהיות האף אחד האיברים המרכזיים ביותר בפנים (אם לא המרכזי בהם), המשפיע על מראהו של אדם באופן משמעותי. לכן, אנשים רבים מתעניינים בשאלה של העלות.
התשובה לשאלה עשויה להיות מורכבת בעצם מכמה תשובות. למעשה, אין מחיר מקובל וסופי אך קיים מחיר מקובל בשוק בין כל הקליניקות והמרכזים לרפואה אסתטית. מחיר הניתוח תלוי בכמה פרמטרים כמו מקצועיות, ניסיון ומוניטין הרופא המנתח.

על אף היותו של אחד מהניתוחים השכיחים והוותיקים ביותר ברפואה הפלסטית, עדיין הוא נחשב לניתוח מורכב יותר בתחום מכיוון שהוא מחייב ניסיון וידע בתחום כירורגי אשר נחשב קשה ומורכב יחסית: הבנת הפיזיולוגיה הנשימתית תוך ראייה אסתטית תלת מימדית. דרישה זו באה לידי ביטוי גם במחיר כמובן.

כמה עולה ניתוח אף?

אז בשורה התחתונה,
בהערכה גסה אפשר לומר כי המחיר נע בין 7,000 ל – 12,000 ₪. קיים שוני בין המוסדות והמרכזים הרפואיים המציעים את הניתוח הזה ולכן קיים גם שוני בתעריפים, לעתים אפילו שינויים משמעותיים, כיוון שמעבר למקצועיות ולניסיון של הרופא המנתח, נלקחים בחשבון גם עלויות של שיטת ההרדמה, מקום הניתוח ומשך אשפוז המנותח אם נדרש אשפוז.

יחד עם זאת, למבוטחי קופות החולים השונות ניתנת לעתים הנחה משמעותית במחירו של הניתוח וקיים סבסוד לניתוח זה בחלק מקופות החולים.

כמה עולה לעשות ניתוח אף למבוטחי קופות החולים – מחירים?

הידעת ? קופות החולים השונות מסבסדות ומשתתפות בעלויות ניתוח אף, חלקן יותר וחלקן פחות אך נמצא כי העלות הסופית משתלמת, ואתם יודעים מה? רבים גם מרוצים מהתוצאה למרות העלות. נוכח הסטיגמה כי עדיף ויותר מקצועי לעבור ניתוח אף אצל המנתחים הפרטיים לא אומר שבאמת נכון לבצע אצלכם וידעתם או לא אבל רמת המקצועיות היא לא הכל ורמת אסתטיקת הקליניקה והציוד חשובים לא פחות ולפיקוח יש חשיבות גדולה שאגב אצל רשתות האסתטיקה יש והרבה.

 

ניתוח אף דרך כללית לחברי כללית מושלם פלטינום – מחירים:

מבוטחי קופת החולים 'כללית מושלם' ישלמו בדרך כלל כ- 7,000 ₪ עבור הניתוח הפשוט, לרוב האסתטי ביותר ועד 12.000 שקלים עבור ניתוח יותר מורכב – ניתוח אף כללית מושלם או פלטינום מספקות השתתפות עצמית די משמעותית לחבריה.

מבוטחי קופת החולים החברים ב- 'כללית פלטינום' (הכרטיס המשודרג של מבוטחי קופ"ח כללית, המעניק הטבות והנחות נוספות), יצטרכו לשלם מחיר של כ- 6,500 ₪ עבור הניתוח האסתטי הפשוט ועד 11.000 עבור ניתוחים מורכבים יותר.

 

ניתוח אף דרך מכבי לחברי "מכבי שלי" – מחירים:

המחיר עבור מבוטחי קופת החולים מכבי – "מכבי שלי" נע סביב 7.000 שקלים עבור אסתטי ועד כ-13.000 שקלים לניתוחים המורכבים יותר יותר.

 

ניתוח אף דרך קופת חולים מאוחדת לחברי "מאוחדת שיא" – מחירים:

המחיר עבור מבוטחי 'מאוחדת שיא', עומד על כ- 6,100 ₪ עבור ניתוח אף זול – אסתטי ועד כ12.000 למורכבים יותר.

קרא/י עוד על ניתוח אף מחירים.

 

ניתוח אף השוואת מחירים יעילה בקליק!

כאמור, השאלה כמה עולה ניתוח אף, עשויה להוביל לכמה תשובות. בטרם תבחרו היכן לערוך את הניתוח, חשוב שתבדקו היטב את המרכזים הרפואיים המציעים ניתוח אף ובדקו בכל מקום ומקום את מחיר ניתוח אף אותו הוא מציע.
המחירים המצוינים הנם עלולים להשתנות עם הזמן ובדרך כלל מרפאות שונות מציעות מבצעים שונים. אנו מציעים לכם לערוך סקר השוואת מחירים אשר לרוב תוכלו להשיג רק באמצעות פגישות ייעוץ ולרוב פגישות אלה יעלו לכם כסף. אנו יצרנו מערכת שירות המעניקה ולגולשי האתר אפשרות לדעת אודות מחירים על ידי השארת הפרטים שלכם, לאחר מכן נציגנו יצרו עמכם קשר, יזינו את בקשתכם ומרפאות המנתחים כבר יתחרו על ה"תואר" לנתח אתכם ולספק לכם גם מידע לגבי עלות משוערת וסבירה בהתאם לסוג הניתוח אותו אתם צריכים (אסתטי/רפואי). השאירו פרטים!

 

השירות ללא עלות וללא התחייבות כלל !!

היו חברתיים ותפרגנו לנו בשיתוף בפייסבוק או בגוגל+

נשמח גם לדירוג חיובי 🙂 [kkstarratings]

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן