טיפים להחלמה מניתוח אף ומידע נוסף

תוכן העניינים

טיפים להחלמה מניתוח אף – עצות קטנות שיעזרו לך לעבור את תקופת ההחלמה מהניתוח אף. והדברים יובאו בלשון רבים כי הם מיועדים גם לזכר וגם לנקבה. ניתוח אף כבר מזמן אינו נחלתן של נשים. מכל מקום, טיפים לניתוח אף חשובים לשני המינים, גם כשמדובר בחפיפת שיער הראש אחרי הניתוח כי, כמו שאנחנו יודעים ורואים, הקוקיות נמכרות גם לגברים. וכי למה את חושבת הצבע שלהן שחור?

נתחיל באמת עם החפיפה. אחד הדברים הראשונים שתרצו לעשות הוא מקלחת שלמה וחפיפה של הראש אבל אסור להרטיב את האף, יוצא שצריך לחפוף בכיור. עכשיו לכו תתעסקו עם זה ועם העייפות שאחרי הניתוח והמתח החדש שנוצר. עדיף אם כן שתקבעו מראש עם מישהו שיבוא לחפוף את הראש שלכם. החפיפה היא התרעננות מצויינת וכדאי לדאוג שהיא תקרה. אפשר לקבוע מראש עם הספר ולכלול את ההוצאה הזו בהוצאות הניתוח. בסך הכל המשענת שיש לו היא נוחה יותר.

טיפים להחלמה מניתוח אף

טיפים להחלמה מניתוח אף – לראות את התוצאות

ואם אתם חובשי משקפיים אז תצטרכו לדאוג לתחליף משך תקופת ההחלמה. בדרך כלל מומלץ להשתמש בעדשות מגע אבל מי שלא רוצה יכול להכין למשקפיים חיבור שיחזיק אותן מעל האף, בלי שהן נשענות עליו. מדובר בקישור שעובר מעל המצח או מעל האף ומרים את המשקפיים משני קצות המסגרת. בכל מקרה, לגבי האף עצמו, אין כרגע מה לראות וכשיהיו תוצאות נראות לעין אתם כבר תוכלו להרכיב את המשקפיים. כרגע, עליכם לדאוג שתוכלו להעביר את הזמן.

ולפולניות באהבה, הכינו הרבה אוכל לפני הניתוח. מלאו את המקפיא. תבשילים לחימום, מפנקים ומזינים. ניתוח תמיד מחליש מעט את הגוף והדבר האחרון שתרצו לעשות הוא לעמוד ולבשל. מה שכן, מאד תרצו לאכול. צאו לניתוח עם מקפיא מלא, מקרר מלא ואפילו צנצנות של עוגיות טובות. זה לא הזמן לדיאטה.

טיפות עיניים נוגדות יובש. לעתים יכול להיווצר יובש בעיניים אחרי הניתוח וכדאי שהטיפות יהיו בהישג יד. גם כרית גבוהה הכינו מראש כי אחרי הניתוח צריך לישון עם הגבהה ובלילה הראשון לא יהיה לכם שום כוח להתעסק עם זה ולהתאים כריות בגובה הנכון.

חולצות מכופתרות למראה המושלם

הכינו חולצות מכופתרות שנלבשות מבלי לעבור מעל הראש. המעבר של החולצה מעל הראש עלול להיות לא נעים מה גם שהוא עלול לפגוע באף. זה הזמן לעבור לחולצות מכופתרות ואם כבר שיפצתם את מראה הפנים אז כדאי להוסיף שיפוץ לרמה הכללית של החולצות. ועדיין חולצות מכופתרות נחשבות אלגנטיות יותר מחולצות טריקו.

ולסיום, קורה ואחרי הניתוח אתם מרגישים שהאף נושר אבל זוהי רק תחושה. האף לא נופל כל כך מהר רק שנעשתה כאן פגיעה בעצבים עדינים והם יתנו את התחושה שתתורגם בהגיון של המח כהתראה מפני נפילה של האף. כאמור, אין ממה לחשוש. תאכלו משהו ותחלימו בקלות.

רוצים עוד טיפים להחלמה מניתוח אף ? היכנסו למאמר נוסף בנושא – ניתוח אף החלמה.

רוצים להכיר את המחירים עבור ניתוחי אף שונים ? היכנסו למאמר – ניתוח אף מחירים.

ואם את/ה עדיין מתלבט/ת, או סתם מבולבל/ת, תנו לנו לעזור לך! מלא/י את פרטיך בטופס ונציג יצור עמך קשר בהקדם ויציע לך את מגוון המומחים לניתוח אף, וכמובן תקבלו הצעות מחיר מפתיעות.

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן