ניתוח אף המלצות וחוות דעת

תוכן העניינים

סוף סוף קיבלת את ההחלטה – אני רוצה לעשות ניתוח אף!
אבל רגע אחד, עוד קצת סבלנות, עוד קצת השקעה, אל תוותר/י על קריאת המלצות על ניתוח אף.
המלצות הן דבר מאד חשוב ומהווה מדד מכריע על ההחלטה איפה והיכן.
המלצות על ניתוח אף אינן מהוות תחליף להשוואת מחירים, או השוואה בין מנתחי אף, אלא באות לעזור ולקבל הכוונה מהניסיון של צוות "אף מושלם" ומגולשים שונים שכבר חוו ניתוח אף ומוכנים לחלוק ולהמליץ לך על מה חשוב יותר ומה חשוב פחות.

ניתוח אף המלצות – המלצות רגע לפני:

* תשאלו על תופעות הלוואי.
* אל תהיה מושפע מלחץ חברתי! תהיה שלם עם עצמך לגבי ההחלטה וצא לדרך…
* אל תמהר! ניתוח אף הוא ניתוח שעושים אותו פעם בחיים ועל כן אתם צריכים המון סבלנות בבחירת מנתח האף. הקשיבו להמלצות אך על תקבלו החלטה רק ע"י המלצות, תגיעו לפגישות ייעוץ, תתרשמו בעצמכם ותקראו את ההמלצות שבהמשך…
* מומלץ לבקש ממנתח האף הדמיה ממוחשבת של האף שיתקבל לאחר הניתוח.
* בקשו לראות תיק עבודות / תמונות של ניתוח אף לפני ואחרי.
* אל תתביישו לשאול שאלות: כמה, למה, איך, מה הסיכויים וכו' – בסופו של דבר ימנעו אי נעימויות.
* המחיר הזול הוא לא בהכרח המשתלם והמחיר היקר הוא לא בהכרח הטוב ביותר. בדקו היטב את המקום, תיקבעו פגישת ייעוץ והכי חשוב תבדקו מספר הצעות מחיר, מספר מנתחי אף – תקבל כמה שיותר מדדים להשוואה בדרך להחלטה שכל כך חשובה עבורך. קראו עוד על מחירי ניתוח אף .

ניתוח אף המלצות לאחר הניתוח:

* אל תשכחו לקבוע תור לביקורת.
* מנוחה! קחו בחשבון שתצטרכו לנוח במשך שבוע – שבועיים, אל תקבעו פגישות, תתפנקו לכם בבית עם "המראה" שלכם ועם האוכל של אמא.
* כל בעיה, דימום מוגבר, חוסר תחושה, זיהום – יש לפנות במהירות לרופא המנתח.
* השינוי הגיע… אתם צריכים להיות מוכנים נפשית לשינוי. לאחר הסרת התחבושות אתם עלולים להסתכל במראה ולראות אדם אחר. כן כן זה בהחלט אתם – ועכשיו אפשר להתחיל לחייך ולהריח אוויר פסגות.
* הימנעו ממשחקי כדור – לא נעים אם הכדור בטעות יעשה היכרות עם האף שלכם.

המלצות למנתחי אף: איך מוצאים מנתחי אף מומלצים עד 40% הנחה

אם אתם עומדים לעשות ניתוח אף בקרוב בוודאי אתם מחפשים אחר מנתח אף מומלץ ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר אשר יבצע את הניתוח שלכם. המלצות למנתחי אף שתקבלו ישפיעו באופן מהותי מאוד על הבחירה שלכם ויהוו את ההבדל בין מנתח אף מקצועי ואיכותי לבין מנתח מנוסה פחות אשר ייתכן ולא תהיו מרוצים מהעבודה או השירות שלו.

לכן, לפני שאתם בוחרים היכן, או אצל מי, לבצע את הניתוח שלכם, חפשו כמה שיותר מידע על מנתחי אף מומלצים אשר אליהם תוכלו לפנות בכדי לקבל מידע נוסף וכמובן – הצעת מחיר לביצוע הניתוח לו אתם זקוקים.

המלצות למנתחי אף מחברים או מכרים

המלצות למנתחי אף מחברים או מכרים הן ההמלצות הטובות ביותר שתוכלו לקבל. חברים או מכרים אשר כבר ביצעו ניתוח אף יוכלו לתת לכם מידע על מנתח אף מומלץ מתוך הניסיון שלהם, ולאחר שתשאלו כמה חברים או בני משפחה שונים תוכלו להרכיב רשימה של מנתחי אף מומלצים ממנה תוכלו לבחור את מנתח האף המתאים לכם בצורה הטובה ביותר.

כמובן, חשוב מאוד לקבל המלצות רק מחברים או מכרים שאתם סומכים עליהם ויודעים כי חוות הדעת שלהם אובייקטיבית לחלוטין ואין להם שום עניין אישי בכך שתבחרו במנתח כזה או אחר (לדוגמא, המלצה מאדם אשר עובד אצל מנתח פלסטי, או שממליץ על קרוב משפחה שלו שהוא מנתח פלסטי, היא המלצה שלא כדאי לעקוב אחריה בעניים עצומות).

מנתחי אף מומלצים מהאינטרנט – לקחת בעירבון מוגבל

היום ניתן לראות רבים אשר מחפשים המלצות למנתחי אף ומנסים למצוא את מבוקשם באמצעות האינטרנט. רבים מהם עוקבים אחר המלצות שהם מוצאים ברשת, מבלי לבדוק כלל את אותם מנתחי אף מומלצים עליהם קיבלו מידע באינטרנט או לבדוק את המקור של כל המלצה והמלצה. לכן, לפני שאתם פונים אל מנתח אף מומלץ שמצאתם ברשת, בדקו את ההמלצות, את המקור שלהן (עד כמה שניתן) ואת המקום בו הן מופיעות. למשל, המלצות המופיעות ברשתות החברתיות, כאשר הממליצים בעלי פרופיל אמין ואמיתי, הינן המלצות הרבה יותר איכותית מאשר המלצות מפורומים עלומי שם או תחת חשבונות משתמשים אנונימיים.

המלצות מרופאים מתחומים אחרים

אם אתם רוצים לבצע ניתוח אף שהוא לא רק לצרכים אסתטיים בלבד, אלא גם רפואיים, תוכלו לקבל המלצות על מנתח אף מומלץ מרופא המשפחה שלכם או מרופא אחר שאתם מכירים. גורמים רפואיים אשר ממליצים על מנתחים שהם מכירים הנם גורמים המציעים המלצות איכותיות ורלוונטיות מאוד, המלצות אשר יכולות לסייע לכם לבצע בחירה טובה ונכונה יותר ולמצוא את המנתח המתאים לצרכים שלכם בצורה הרבה יותר טובה.

כמו כן, אם אתם מבצעים ניתוח בסבסוד קופת החולים שלכם, תקבלו מקופת החולים רשימה של רופאים אשר הקופה נמצאת איתם בהסדר ואצלם תוכלו לבצע את הטיפולים להם אתם זקוקים בביטחון רב יותר.

השוואה נוחה בין הרופאים השונים

אם אתם רוצים לחסוך מעצמכם את זמן ההתרוצצות והבדיקות בין המרפאות השונות, האתר הזה נוצר במיוחד עבורכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להשאיר באתר את הפרטים שלכם ובתוך זמן קצר יחסית יחזרו אליכם נציגים מכמה מרפאות שונות כך שתקבלו מגוון רחב יחסית של הצעות ותוכלו לבצע השוואה קלה ופשוטה יותר.

ניתוח אף המלצות כלליות:

אלונה מחיפה: "אף פעם האף שלי לא באמת הפריע לי וחייתי אתו בשלום, אך מידיי פעם המליצו לי חברים שכדאי לי לעשות ניתוח אף. בסופו של דבר הופתעתי לטובה מהשינוי, קיבלתי פידבקים שפשוט אני קמה עם חיוך כל בוקר".

בתיה מלמד בקרית אונו: שנים רציתי לעבור ניתוח אף וכל פעם השגתי המלצות ממכרים, חברים וגם משפחה אך אף פעם באמת לא היה לי את האומץ ולבסוף השתכנתי לאחר שחברה טובה שלי עשתה והשיגה גם מחיר מעולה דרך האתר שלכם. השתכנתי והשארתי לצוות האתר פרטים שלי, מיד התקשר נציג האתר, מסר קצת פרטים ומחירים והציע להפנות אותי לכמה מרפאות שאלה "יתחרו" עלי, לא הייתה לי בעיה ואחרי כמה חודשים גם הבנתי שהשגתי מחיר מעולה אז אני ממליצה על השירות שהאתר הזה מספק.

ואם את/ה עדיין מתלבט/ת, או סתם מבולבל/ת, תנו לנו לעזור לך! מלא/י את פרטיך בטופס ונציג יצור עמך קשר בהקדם ויציע לך את מגוון המומחים לניתוח אף, וכמובן תקבלו הצעות מחיר מפתיעות ללא כל עלות וללא התחייבות !!

היו חברתיים ותפרגנו לנו בשיתוף בפייסבוק או בגוגל+

נשמח גם לדירוג חיובי 🙂 [kkstarratings]

 

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן