ניתוח אף ורשלנות רפואית – מה צריך לדעת ?

תוכן העניינים

ניתוח אף ורשלנות רפואית – ניתוח אף הנו הניתוח האסתטי הנפוץ והמקובל ביותר מבין שלל הניתוחים שמציעה הרפואה האסתטית. הדבר הראשון שמבחינים בו אצל האדם הוא הפנים, אחד הדברים הכי בולטים בפנים הוא האף, לכן יותר ויותר אנשים פונים אל המנתח הפלסטי בבקשה לניתוח אף אשר יגרום להם להרגיש יותר שלמים עם עצמם ולהרגיש נוח יותר בחברת אנשים אחרים. ישנם אנשים רבים החיים בצורה נהדרת גם עם אף לא מושלם אך ישנם גם אנשים היותר רגישים למראה שלהם ומתקשים לנהל חיי חברה ומערכות יחסים עקב חוסר הביטחון שלהם הנגרם מצורת אפם.

ניתוח אף נותן מענה ופתרון לאנשים אלו ומתבצע ברפואה המודרנית הפלסטית כבר עשרות שנים, אך לצד היתרונות הרבים קיימים סיכונים שצריכים להישקל. ניתוח אף יכול להיכשל ואין באפשרותו של אף רופא להבטיח 100% הצלחה באף סוג של ניתוח, כלשכן בניתוח אף.

ניתוח אף ורשלנות רפואית – חוסר ניסיון או חוסר באתיקה

כישלון ביצוע או בתוצאות ניתוח אף יכול לבוא כתוצאה מחוסר סיפוק של המטופל מהתוצאות (חוסר סימטריה באף, אף עקום, מעוות וכו'…), מנתח לא מנוסה או לא מיומן מספיק, בעיות המתרחשות במהלך הניתוח ללא כוונה מצד המנתח כמו הפרעות נשימה אלרגיות לחומרי ההרדמה, נזק לסינוסים וכדו'.

תוצאה של רשלנות רפואית בניתוח אף יכולה להותיר את המטופל עם פגיעה אסתטית חמורה אך חמור מכך, הנזקים יכולים להיות גם נפשיים,לדוגמא: פגיעה בדימוי העצמי של המטופל ובדימוי הגוף שלו. במקרים כאלו, רשאי המטופל לתבוע את הצוות הרפואי שטיפל בו על רשלנות רפואית במהלך או אחרי ניתוח אף ועליו למצוא עורך דין מומחה בנושא.

לאחר מציאת עורך דין תיערך בדיקה על מנת לראות שאכן ישנה עילה לתביעה, אם כן, יוגש התיק לבית משפט, שם יבדוק השופט על ידי "מבחן הרופא הסביר", האם הרופא נהג ברשלנות או שעשה ככל שביכולתו ולמרות זאת נגרם נזק. במידה והוכח כי הסיבוך נגרם עקב רשלנות מצד המנתח, והמטופל לא קיבל הסבר מלא על אפשרות הסיבוך, ניתן יהיה לחייב את הרופא בפיצויי המטופל בשל רשלנות באי קבלת הסכמה מדעת לניתוח.

בחירה נכונה של הרופא המנתח והמרפאה בה יתבצע הניתוח תצמצם כמובן את הסיכוי להיקלע למקרה של רשלנות רפואית, אך במידה ונקלעתם לסיטואציה מהסוג הזה דעו את זכויותיכם.
מבחינת בית המשפט ניתוחים פלסטיים בכלל וניתוחי אף בפרט הם ניתוחים אשר נחשבים אלקטיביים, כלומר, המנותח לא חייב לעבור אותם והוא יכול גם בלעדיהם, לכן ישנה דרישה יתרה לזהירות מצד המנתחים.

מקרי רשלנות רפואית בעת ניתוח זוכים ליחס מחמיר ביותר מצד החוק ובתי המשפט.

ואם את/ה עדיין מתלבט/ת, או סתם מבולבל/ת, תנו לנו לעזור לך! מלא/י את פרטיך בטופס ונציג יצור עמך קשר בהקדם ויציע לך את מגוון המומחים לניתוח אף, וכמובן תקבלו הצעות מחיר מפתיעות.

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן