ניתוח אף מחירים

תוכן העניינים

לפני שאתם ממהרים ללכת על מנתח האף הראשון שפגשתם, כדאי להשקיע זמן ומאמץ בבירור ניתוח אף מחירים. בטח שאלתם את עצמכם לא מעט כמה עולה ניתוח אף? המחיר נע בטווח רחב מאוד החל מכ6000 שקל ועד למעלה מעשרת אלפים שקלים. המחיר משתנה בהתאם לסיבה שבגללה אתם מגיעים למנתח, עלות בית החולים שבו תנותחו, רמת צוות הסיוע של המנתח ועוד פרמטרים רבים בהמשך, והנה כל מה שרציתם לדעת על כך:

ניתוח אף טווח מחירים ממוצעים

סיבה נפוצה מאוד לעבור ניתוח היא תיקון מחיצה באף. כאשר אחת המחיצות באף עקומות הדבר עלול לגרום לקשיי נשימה קשים ואף להפרעות בשינה. ניתן לבצע ניתוח כזה דרך קופת החולים ובהשתתפותה – וזוהי דוגמא לניתוח זול מאוד שכזה וצפוי לעלות כ6.000 – 6.500 שקלים. מחיר ניתוח אף רפואי נע בין 9.000 ש"ח לבין 12.000 ש"ח. גם כאשר עושים את הניתוח דרך קופת החולים זכרו כי אתם יכולים לבחור את הרופא המנתח וכדאי לוודא כי יש לו ניסיון עשיר, מטופלים מרוצים ועם איזה רופא מרדים הוא עובד.

ניתוח אף מחירים
חדר ניתוחי אף

ניתוח אף מחירים לפי סוג ניתוח

ניתוח אף פלסטי מחיר
6,500 – 14,500 ₪

ניתוח אף רפואי מחיר
5,000 – 10,000 ₪

ניתוח אף משולב אסתטי ורפואי מחיר
7,500 – 16,000 ₪

ניתוח אף חוזר מחיר
8,500 – 15,500 ₪

ניתוח אף פתוח מחיר

12.000 – 16.000 ₪

ניתוח אף סגור מחיר

8.000 – 12.000 ₪

ניתוח קונכיות האף מחיר

10.000 – 15.000 ₪

ניתוח מחיצת האף מחיר

11.000 – 14.500 ₪

בקישור: ניתוח אף כללית מחיר

המחירים תלויים במקום שבו אתם בוחרים לעשות את הניתוח, בבחירת מנתח אף, בשיטת הניתוח, אופן ההרדמה ומשך האשפוז. כדאי לברר את כל אלה לפני הניתוח. זכרו כי למרות שמדובר רק באף (איבר קטן יחסית) נחשב לניתוח מורכב מאד ומשך החלמה ארוך במיוחד – הרדמה היא הרדמה לכל דבר וכך גם הניתוח. אתם רוצים להיות בידיים של מומחה בדיוק בסוג השיפוץ שאתם מבקשים לעצמכם על מנת שלא תמצאו את עצמכם עם תוצאה גרועה עוד יותר מהמקור. לא תמיד ניתן לעשות סבב תיקונים.

כאשר מתחילים לבדוק על ניתוח אף מחירים ועושים השוואות מחירים בנוגע למחיר וכדאי להתחיל עם קופות החולים. ישנן קופות חולים שמשתתפות גם בעלויות של ניתוח פלסטי, וההוצאה יכולה לרדת משמעותית, אפילו בחצי יחס לאחרים. ישנם רופאים מומחים רבים שמקבלים דרך קופת החולים, ולכן לא מדובר בסוג של פשרה.
בכל הנוגע למחירים לניתוחי אף כדאי מאד את נושא סבסוד קופת החולים בניתוח זה.
המחיר מורכב גם מרמת מומחיותו של המנתח, וגם של המרדים. מרדים טוב ומנוסה הוא משהו שלא תרצו להתפשר עליו בשום מחיר. החיים שלכם בידיו של אותו אדם

כמה עולה ניתוח אף דרך קופת חולים כללית, מכבי ומאוחדת – סבסוד מחירים

כדאי לברר כי המחיר במקום בו בחרתם לעבור את ניתוח האף כולל גם תיקון בעיות במידה ויצוצו כאלה. לא תמיד ניתן לצפות בזמן הניתוח את התוצאה הסופית, ולוקח לאף זמן להתעצב מחדש לצורתו הסופית. תרצו לבחור מקום שכולל בתוכו סבב תיקונים אחד לפחות, הכלול במחיר על מנת שלא תצטרכו לשלם סכום זה פעם נוספת.

באם מלבד קופת החולים אתם מבוטחים גם בביטוח פרטי תרצו לבדוק מה מציע ביטוח זה והאם יש השתתפות כלשהי במחיר ניתוחי אף אסתטיים או פלסטיים. את כל הבירורים האלה כדאי לעשות טרם פונים לחברות הפרטיות, פעמים רבות מדובר באותם רופאים מנתחים או רופאים שונים עם רמת מומחיות דומה.

רוצים לדעת מהם המחירים עבור מנותחי קופת החולים? כל הפרטים אודות מחירים בקישור: מחירים ועלויות דרך קופת חולים

ואם את/ה עדיין מתלבט/ת, או סתם מבולבל/ת, תנו לנו לעזור לך!
מלא/י את פרטיך בטופס ונציג יצור עמך קשר בהקדם ויציע לך את מגוון המומחים לניתוח אף,
וכמובן תקבלו הצעות מחיר מפתיעות.

השירות ללא עלות וללא התחייבות!!

אהבתם את הכתבה? בבקשה תפרגנו [kkstarratings]

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן