ניתוח אף משולב אסתטי ורפואי – כל המידע

תוכן העניינים

לא פעם, כאשר יש צורך רפואי בניתוח אף, מהווה הדבר זרז לביצוע ניתוח אף קוסמטי. אחרי הכול, אם אתם כבר נכנסים לניתוח ועושים את כל התהליך, למה לא לשנות באותה נשימה גם את מראה האף. מה חשוב לדעת על ניתוח אף משולב אסתטי ורפואי ומתי זה מומלץ ומה צריך לעשות ?

ניתוח אף משולב אסתטי ורפואי – בצורה הטובה ביותר

ראשית חשוב להבין כי ניתוח אף משולב, כלומר ניתוח אף רפואי וניתוח אף קוסמטי בו זמנית, צריך להיעשות רק כאשר באמת יש צורך בכך. לא כל מי שצריך לעבור ניתוח אף רפואי, כמו ניתוח פוליפים או ניתוח מחיצת אף, חייב לשלב גם ניתוח אף קוסמטי, שהרי בעיה רפואית באף כמו מערות אף סתומות, אינה בהכרח קשורה למראה האף. נכון, יש הרבה אנשים שרואים בניתוח אף רפואי הזדמנות לעבור גם ניתוח קוסמטי, אך חשוב לשקול את הנושא ברצינות.

ניתוח אף משולב אסתטי ורפואי

אם אתם מבקשים לעבור ניתוח אף משולב, חשוב מאוד להתייחס לכל ניתוח בנפרד ולא לעשות ניתוח אף קוסמטי על הדרך. הצד הרפואי בניתוח מטופל על ידי גורם מוסמך לנושא ואילו על הצד האסתטי אמון מנתח פלסטי, אשר ביצע ניתוחי אף קוסמטיים. חשוב מאוד לקבל הסבר על כל סוג ואופי ניתוח. כאשר אתם עוברים ניתוח אף קוסמטי, חשוב לעשות הדמיות של מראה האף לפני ואחרי, כך שתדעו בדיוק מה השינוי הקוסמטי שאתם הולכים לעבור, כמו כן חשוב מאוד לשאול את כל השאלות על ההרדמה, הליך הניתוח ותקופת ההתאוששות.

ניתוח אף משולב מה חשוב לדעת ?

כאשר עושים ניתוח אף משולב שהוא גם ניתוח רפואי, חשוב מאוד להבין שאין כל מניעה לעשות את שתי הפרוצדורות בו זמנית ולא פחות חשוב, להבין האם זה משפיע על תקופת ההתאוששות מהניתוח. במידה וכן, יש לשקול את הנושא. כמובן שאם יש בכך צורך ואתם כבר מנתחים את האף ההיגיון אומר לשלב את שני הניתוחים לניתוח אף אחד.

במידה כאמור ומדובר בניתוח אף בעל הכרח רפואי, שיכול לשפר את חייכם, הדבר הראשון צריך להיות ההליך הרפואי ורק אחר כך הקוסמטי.

בכל מקרה כדאי ורצוי להתייעץ עם מנתח אף מומחה על מנת לקבל חוות דעת מקצועית ועזרה בקבלת ההחלטה החשובה כל כך.

ואם את/ה עדיין מתלבט/ת, או סתם מבולבל/ת, תנו לנו לעזור לך! מלא/י את פרטיך בטופס ונציג יצור עמך קשר בהקדם ויציע לך את מגוון המומחים לניתוח אף, וכמובן תקבלו הצעות מחיר מפתיעות.

 

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן