ניתוח אף סיכונים וסיבוכים שכיחים

תוכן העניינים

ניתוח אף זהו ניתוח לכל דבר ולכן חשוב מאוד לקחת בחשבון שיש בהליך כירורגי – ניתוח אף סיכונים וסיבוכים אפשריים והליך זה אינו ניתוח קל, אך עדיין ניתוח זה ניתוח ויש לקחת בחשבון את כל המשתנים, גם אם מדובר בסיכון מזערי.

ניתוח אף נעשה בהרדמה מלאה ולכן יש לקחת בחשבון סיבוכים הנובעים מהרדמה, כמו תגובה לא טובה להרדמה. לפני ההרדמה ידבר איתכם המרדים ויסביר לכם אודות ההרדמה, יברר את ההיסטוריה הרפואית שלכם וכמובן את היכולת שלכם לעמוד בהרדמה. קראו על ניתוח אף לפני ואחרי.

מעבר להרדמה, יש סיבוכים שונים אשר יכולים להיות במהלך הניתוח עצמו כמו בכל ניתוח, גם כשמדובר על ניתוח אף ישנם סיכונים וסיבוכים נפוצים יותר. תגובות אלו יכולות להופיע בעת ההחלמה כתוצאה מתגובות פיזיות של המטופל.

ניתוח אף סיכונים וסיבוכים

הסיכונים הנפוצים יותר הם נפיחות אשר אינה יורדת בהתאם לציפיות, כלומר אם מטופל סטנדרטי יראה ירידה בנפיחות אחרי שבוע, עד שבועיים, יש מי שיכול לסבול מנפיחות במשך זמן ארוך יותר, כאשר כל מקרה לגופו.

כמו כן, ישנם מטופלים אשר סובלים מאובדן חוש ריח. תופעה זו היא לרוב זמנית ונובעת מסיבות שונות ומאופיינת באופי ניתוח אף מסוים, כך שחוש הריח חוזר בהתאמה.

לאחר ניתוח אף ישנו סיכוי שיופיעו כתמים או נימים קטנים בזוויות האף, עיגולים שחורים מתחת לעיניים. תופעות אלה נפוצות אך נעלמות תקופה מסוימת לאחר הניתוח, כאשר רק במקרים נדירים מדובר בתופעות לוואי שאינן חולפות מעצמן.

ניתוח אף סיכונים וסיבוכים

מה אחרי הניתוח ?

סיבוך נוסף יכול להיות כאשר הליך הנשימה מהאף מלווה בצליל שריקה, כך שכאשר המטופל נושם מהאף נשמע רעש שנובע מהכנסה והוצאה של אוויר. מצב זה יכול להיות לא נוח בחיי היום יום ולא פעם מלווה באי נוחות.

כמו כן, חשוב לשים לב איך מחלימה הצלקת של הניתוח, כאשר מקפידים על ביצוע החתכים והכול עובר כשורה, פרק זמן החלמה יהיה סביר לניתוח אף. בהקשר זה חשוב לדעת כי בניתוח אף המבוצע בטכניקה פתוחה, הצלקות יכולות להיראות פרק זמן רב יותר, כאשר כמובן כל הסיכונים וההחלמה נאמרים מראש ונשקלים כל מקרה לגופו. קראו עוד על ניתוח אף החלמה .

ניתוח אף נחשב לניתוח קוסמטי פשוט יחסית, אך כמו כל ניתוח חשוב לשים לב לבעיות, סיכונים וסיבוכים נלווים וקיימים.

ואם את/ה עדיין מתלבט/ת, או סתם מבולבל/ת, תנו לנו לעזור לך! מלא/י את פרטיך בטופס ונציג יצור עמך קשר בהקדם ויציע לך את מגוון המומחים לניתוח אף, וכמובן תקבלו הצעות מחיר מפתיעות.

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן