ניתוח אף רפואי – מה ההבדל בין ניתוח רפואי לאסתטי?

תוכן העניינים

מערכת הנשימה שלנו זקוקה לאף באופן נואש. זהו איבר הנשימה המרכזי במערכת, כך שמדובר באיבר חשוב מאוד, שתפקודו קריטי. ניתוחי אף, גם כאשר מטרתם אסתטית לחלוטין, צריכים להתבצע בזהירות רבה כדי לשמור על תפקוד האף בתהליך הנשימה. אלא שחרף הפופולריות הרבה של ניתוח פלסטי באף, ישנם לא מעט מקרים שבהם מתבצעים ניתוח אף רפואי, בהמלצתו של הרופא ששואף לתקן פגם במערכת הנשימה.

פגם שכזה עשוי להיות מולד או להיווצר לאורך השנים, והוא גם עשוי להיות תוצאה של חבלה קשה או של שבר שמחייבים טיפול הולם. סיבות נוספות לניתוח אף רפואי יכולות להיות סטייה של האף או עוקם במחיצת האף, גידול בקונכיות התחתונות ועוד.

ניתוח אף רפואי – נקודות הדמיון בין הרפואי לקוסמטי

ניתוח פלסטי באף וניתוח אף רפואי זהים במובנים רבים, גם אם הסיבות שהובילו להחלטה על הניתוח הן סיבות שונות במהותן. שני סוגי הניתוחים מתבצעים על ידי רופא מומחה ובמקרים שונים מתבצע גם תיקון אסתטי במהלך הניתוח הרפואי.

ניתוחי אף באשר הם, בין אם למטרות רפואיות או אסתטיות, מתבצעים רק לאחר פגישת ייעוץ בין הרופא למטופל, לצורך תיאום ציפיות והצגת התוצאות הצפויות בסוף התהליך. הפגישה הזו היא ההזדמנות של שני הצדדים להבין טוב יותר לקראת מה הם הולכים – הרופא יוכל לוודא את כשירותך לניתוח אף מבחינה בריאותית, בעוד לך תינתן האפשרות לשאול כל שאלה שיש לך ולנקות מליבך כל חשש שמלווה אותך בזמן הזה. אגב, מומלץ להכין רשימת שאלות מראש, ואין זה משנה כלל מה מטרת הניתוח. ככל שתשאלו יותר, תהיו רגועים יותר וגם תדעו שאתם בוחרים ברופא המתאים ביותר לביצוע ההליך.

ניתוח אף רפואי

ניתוח אף רפואי – הניתוח עצמו והיום שאחרי

באופן כללי, ניתוח אף מתבצע, כמו כל ניתוח אחר – בחדר הניתוח בבית החולים. ההחלטה על סוג ההרדמה (כללית או מקומית) תתקבל בהתאם לסוג הניתוח ועל פי המלצת הרופא עצמו, ואילו אורך הניתוח תלוי גם בסוג הניתוח ועשוי לנוע בטווח שבין שעתיים לארבע שעות.
במהלך הניתוח יבצע הרופא את התיקונים ואת השינויים הדרושים, ופעולותיו סביר שיובילו לנפיחות באף, אתה תתמודדו בימים הראשונים שלאחר הניתוח, אך היא צפויה להיעלם.
בנוסף לנפיחות עצמה תקבלו מהרופא המנתח עוד הנחיות לגבי כללי זהירות וצעדים שיש לנקוט במסגרת ההחלמה, וחשוב מאוד להיענות להנחיות אלה כדי להאיץ את תהליך ההחלמה ולהוביל לתוצאות הרצויות ללא כל סיכון או חשש מפני ניתוח חוזר.

בוחרים את הכי טוב שיש

אם אתם שוקלים את האפשרות של ניתוח אף, בין אם בשל צורך רפואי ובין אם מתוך שיקול אסתטי, זהות הרופא המנתח הוא הפרט המרכזי שעליו אין מקום להתפשר, שהרי זהו המשתנה המרכזי שיקבע את הצלחתו או את כישלונו של הניתוח. ניתוח פלסטי באף, או ניתוח רפואי, הם ניתוחים שדורשים מיומנות רבה, דיוק, מקצועיות, והרבה מאוד ניסיון. בדקו את הפרטים הללו מראש. התייעצו עם חברים שעברו ניתוח אף וחפשו באינטרנט המלצות לרופאים מצד לקוחות מרוצים, היפגשו עם הרופאים ואל תימנעו גם מפגישות מרובות עם מספר מנתחים.

רוצים להוזיל את עלות ניתוח אף רפואי ? קופות החולים מסבסדות ניתוחים פלסטיים למעשה משתתפות אתכם בעלות הניתוח למשל: קופת חולים כללית מסבסדת ניתוח אף ועלות דרך הקופה לחבר מנוי ל"כללית מושלם" או "כללית פלטינום" מסתכם בכ6000 שקלים בלבד.
מחיר דומה תקבלו גם דרך קופת החולים מכבי לחברים ב"מכבי שלי" או "מכבי מגן זהב".
כנסו למאמר: ניתוח אף כללית לחברי כללית מושלם וכללית פלטינום.

ככל שתהיו זהירים ומדויקים יותר, כך תוכלו לבחור את הרופא המתאים ביותר לכם, ואת זה שיש לו את הניסיון והמקצועיות שדרושים כדי להוביל אתכם אל התוצאה הטובה ביותר שיש.
ניתוח אף הוא אמנם פשוט יחסית ופופולרי מאוד, אבל אין זה אומר שאפשר להתפשר בו. לייעוץ ולקבלת מידע נוסף, השאירו לנו את פרטי ההתקשרות עמכם וניצור אתכם קשר מוקדם ככל האפשר כדי לענות לכל שאלה!

ואם את/ה עדיין מתלבט/ת, או סתם מבולבל/ת, תנו לנו לעזור לך! מלא/י את פרטיך בטופס ונציג יצור עמך קשר בהקדם ויציע לך את מגוון המומחים לניתוח אף, וכמובן תקבלו הצעות מחיר מפתיעות.

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן