תיקון ניתוח אף כושל

תוכן העניינים

תיקון ניתוח אף כושל מתבצע כיום ב5% ממנותחי אף אך לעתים רבים לא מרוצים ממראה גופם, בין אם השדים קטנים מדי, ישנה השמנה מוגזמת, האף שלהם עקום לטעמם או הפה לא מלא דיו, כך יוצא כי ישנם תיקונים רבים שניתן לבצע בגוף באמצעות ניתוחים פלסטיים המעצבים את גופנו בצורה אחרת. אך חשוב לומר כי כמו בכל ניתוח גם בניתוח פלסטי ישנם סיכונים ובעיות ולעתים הם משתבשים והדברים אינם יוצאים כפי שצריך. מאמר זה עוסק בניתוחי אף שנכשל ומצריך תיקון, אמנם לא מדובר בתופעה שכיחה אך היא מתרחשת ועלינו לעסוק בה ולהתריע בפני הניגשים לבצע את ניתוח האף בכדי שיהיו מודעים לסיכונים וידעו כיצד להתמודד עימם כאשר הם מתרחשים. בנוסף נעסוק בשאלה כמה עולה ניתוח אף ולאן לפנות בשביל ניתוח אף שני, לאחר הניתוח הכושל הראשון ובנושא תיקון ניתוח אף כושל מחיר.
בין אם ביצעתם ניתוח אף ובין אם טרם ביצעתם אותו – אנו מזמינים אתכם להשאיר את פרטיכם באתר בטופס הנמצא בו וכך לקבל מידע נוסף מאתנו וממרפאות המומחים הפלסטיים עימם אנו עובדים.

תיקון ניתוח אף כושל – למי לפנות בשביל ניתוח אף נוסף?

נאמר כי כבר בוצעו בעבר ניתוחי אף ולדאבוננו הם נכשלו, שאלה מרכזית אשר עומדת על הפרק היא לאן ללכת ואיזה מנתח יתאים בכדי לתקן את ניתוח האף הכושל. התשובה לכך היא שעלינו כמובן לפנות שוב אל מנתח פלסטי אך העדיפות היא למנתח פלסטי אחר מזה שביצע את הניתוח הראשון. כיצד נדע איזה מנתח יבצע את הניתוח השני ויבצע אותו בהצלחה? התשובה לכך טמונה במספר משתנים שאם נקפיד עליהם הניתוח יבוצע בהצלחה.

ראשית עלינו ללכת למנתח אשר המומחיות שלו היא ביצוע תיקונים לניתוח האף הראשון, בכדי לדעת האם מדובר על רופא מומחה לניתוחי אף שנכשל עלינו לדבר עמו ולשמוע מה ניסיונו. אל תתביישו לחקור את המנתח ולברר היכן הוא עבר את ההכשרה שלו והיכן צבר מומחיות בנושא ניתוח אף שני. בנוסף, אנחנו יכולים לפעול על סמך המלצות מאנשים שעברו ניתוח אף שני ולשמע מהם כמה המנתח היה טוב ומוצלח וכמובן להתרשם ממראה אפם החדש.

תיקון ניתוח אף כושל – כמה עולה ניתוח אף נוסף?

שאלה שמעסיקה רבים היא מהי עלותו של ניתוח אף שני – והאם מחירו גבוה יותר מניתוח האף הראשון. כמובן שחייבים לומר כי אין לעסוק רק בשאלת העלות ובנוסף ועלינו לזכור כי האף שלנו נהרס ועלינו לתקנו, כאשר זו כעת הנקודה החשובה. עם זאת, ניתן להרגיע את הדואגים ולומר כי ניתוח אף שני הוא לא סיבה לקחת משכנתא.
כמובן שכמו תמיד, כדאי לברר עם מספר רופאים כמה עולה ניתוח אף שני ולהחליט רק לאחר ביצוע סקר שוק זה וזאת מתוך מטרה כן לחסוך סכום מסוים של כסף ולהפחית במחיר ביצוע הניתוח השני. אם כן אין צורך לקחת הלוואה או לשבור תכנית חיסכון בשביל ניתוח אף נוסף וניתוח זה בהחלט מתאים ויתאים לאנשי המעמד הבינוני במדינת ישראל.

כשעוברים שני ניתוחי אף, האם הניתוח השני מסוכן יותר?

לא רק השאלה כמה עולה ניתוח אף שני מעסיקה אותנו, אלא גם האם הוא מסוכן יותר. כאשר אנו ניגשים לניתוח אף שני חשוב מאוד להבין כי מדובר בפרוצדורה שונה מניתוח האף הראשון ומבחינה כירורגית, שיטת הניתוח מסובכת יותר. בניתוח האף השני הרופא המנתח משנה חלקים נרחבים יותר של מבנה האף ולעתים אף משתמש בשתל בכדי לסדר את מראהו.
כתוצאה משוני זה בין ניתוח האף הראשון לשני פעמים רבות נשארת צלקת לאחר ביצוע ניתוח האף השני ואנו צריכים לקחת זאת בחשבון. עם זאת, לא נכון לומר כי ניתוח האף השני מסוכן יותר ואין צורך לחשוש ממנו מהבחינה הבטיחותית והבריאותית. כמו כן, כדאי לציין כי גם ניתוח זה כמו הראשון מתבצע תחת הרדמה מקומית או כללית ואין שוני בין הניתוחים.

תיקון ניתוח אף כושל מחיר

מחיר ניתוח אף כושל יעלה תמיד יותר מניתוח אף בפעם ראשונה ובכלל באף שלא "נגעו" בו לעולם בשל בעיות אחרות.
מחירו של ניתוח אף כושל עשוי לעלות כ-12.000 שקלים ועד 15.000 שקלים.
לצורך העניין, ניתוח אף רגיל אורך כשעתיים עד שלוש שעות אולם ניתוח אף כושל אורך כ-4 שעות ואף יותר תלוי במורכבות התיקון.

ואם את/ה עדיין מתלבט/ת, או סתם מבולבל/ת, תנו לנו לעזור לך! מלא/י את פרטיך בטופס ונציג יצור עמך קשר בהקדם ויציע לך את מגוון המומחים לניתוח אף, וכמובן תקבלו הצעות מחיר מפתיעות.

אלפי אנשים כבר הצליחו לחסוך דרכנו, מה אתך ?   צור/י קשר

השירות ללא עלות וללא כל התחייבות מצידכם!

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן