קונכיות מוגדלות באף

תוכן העניינים

לקונכיות האף ישנו תפקיד קריטי בנשימה האפית ובסינון האוויר לפני כניסתו לגוף. ישנן שלוש קונכיות בכל צד של האף, תחתונות, אמצעיות ועליונות. הקונכיות הן למעשה בליטות בצורת נקניק העשויות מעצם, רקמה ורירית. מטרתן העיקרית של הקונכיות היא שליטה בטמפרטורה של האוויר הנכנס לגוף וסינון גורמים לא רצויים בו כדוגמת אבק וחיידקים. כחלק מתפקידן, הקונכיות מתמלאות בגודש, לעתים הופכות להיות נפוחות ומעובות ויכולות לחסום לחלוטין את מערכת הנשימה האפית, מסיבה זו הנשימה האפית היא מחזורית וכאשר נחיר אחד נחסם, הנחיר השני נכנס לפעולה. במקרים בהם ישנן קונכיות מוגדלות באף הן יגרמו להפרעות קשות בנשימה, לכאבי ראש ולירידה באיכות השינה.

כאשר מדובר בניתוח קונכיות אף מחיר אינו הגורם היחידי המשתנה בין מרפאה למרפאה ולכן יש לבצע השוואה של שיטות הטיפול וההשלכות שלהן. לאחר מילוי הפרטים בטופס אנו נקשר בינך לבין המרפאות הרלוונטיות ביותר אלייך.

ניתוח קונכיות אף משפר בצורה פנטסטית את איכות החיים ולא מומלץ לדחות אותו.

 

מתי יש לבצע ניתוח לטיפול קונכיות מוגדלות באף

הליך זה הנו רפואי לחלוטין והוא נעשה לאחר המלצה של רופא אף אוזן גרון מומחה אשר יבדוק את מצב הקונכיות ואת הצורך בניתוח. הניתוח מבוצע על רקע ההגדלה של הקונכיות באף עד לרמה בה הן מפריעות באופן רציף לנשימה האפית. קונכיות מוגדלות הן תוצאה של תהליכים טבעיים, דלקות, אלרגיות ושימוש מוגזם בתרסיסי אף. ברגע שהרופא המטפל המליץ על מעבר הניתוח יש לחפש את המרפאה המתאימה ולבצע אותו.

 

מהלך הניתוח

במקרים רבים, ניתוח קונכיות אף יעשה תחת הרדמה מקומית אך ניתן לבקש הרדמה כללית. כמו כן, לעתים הרופא המנתח יחליט כי ישנה עדיפות לביצוע הניתוח תחת הרדמה כללית. לאחר ההרדמה, ניתן לבצע את הניתוח בשלוש שיטות: צריבה, כריתה חלקית או כריתה מלאה של הקונכיות המוגדלות ו/או הנפוחות/מעובות. ישנן מספר דרכים ומכשירים אשר בעזרתם מבצעים כל אחת מן השיטות והרופא המנתח יסביר לך במעמד פגישת הייעוץ באיזו דרך הוא עומד לתקן את הקונכיות שלך ומדוע זו היא הדרך הנכונה ביותר בשבילך. בכל מקרה, הניתוח אמור להימשך בין חצי שעה לשעה אחת.

 

 

התאוששות מניתוח לטיפול קונכיות מוגדלות באף ו/או נפוחות

תהליך ההתאוששות מניתוח זה הנו די קל ולא אמורים להיות כלולים בו כאבים רבים. בדרך כלל יהיה אשפוז של ארבעים ושמונה שעות למען ביקורת ולאחר מכן המטופל משוחרר למנוחה בביתו. ניתן לחזור לשגרה מלאה כשבוע עד שבועיים לאחר ביצוע הניתוח ולאחר אישור של הרופא המנתח. לפני ביצוע הניתוח הרופא יספק לך הוראות ודגשים לתקופת ההחלמה, החל מניקוי האזור המנותח ועד להגבלות בתפריט ובפעילות היומית שלך. אין לעבור על הוראות הרופא ויש ליצור עמו קשר במקרה ומתחיל דימום או שהנך חווה עלייה של חום הגוף. לניתוח קונכיות אף מחיר נמוך מאוד מבחינת זמן ההתאוששות.

ניתוח קונכיות אף מחיר והגורמים המשפיעים עליו

כאשר מדובר בניתוח קונכיות האף מחיר הניתוח מושפע ממספר גורמים, הראשי בהם הוא הרופא המנתח והמרפאה בה יתבצע הניתוח שלך. מעבר לכך, סוג הניתוח אשר יבוצע באף שלך ישפיע גם הוא על המחיר וישנם גורמים כללים יותר כמו הצוות אשר ילווה את הרופא בזמן הניתוח. בכדי לקבל לניתוח קונכיות אף מחיר, או טווח מחירים, מומלץ מאוד לקבוע פגישת ייעוץ במספר מרפאות, להבין את האפשרויות שלך ולבחור בזו הנכונה ביותר עבורך. כמובן שיש לזכור שמדובר בהליך רפואי אשר ישפר את איכות חייך ולעתים קרובות מומלץ להשקיע גם עלות גבוהה ומעט יותר ולקבל את הטיפול הטוב ביותר.

קופות חולים מסוימות מציעות עזרה כלכלית בניתוחים מסוג זה והדבר יכול לעזור לאנשים רבים אשר שוקלים לוותר על ההליך הזה מסיבות כלכליות. בכדי להבין את רמת העזרה של קופת החולים שלך יש ליצור עימם קשר או לשאול את הרופא המנתח במעמד פגישת הייעוץ. אנו מציעים לך להשאיר לנו פרטים וצוות האתר יחזור אליך מיד ויספק לך מידע נוסף בנושא זה. אלפי אנשים כבר הצליחו לחסוך דרכנו, מה אתך ?

השירות ללא עלות וללא כל התחייבות מצידכם!

אהבתם את הכתבה? בבקשה תפרגנו 

[kkstarratings]

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן