הציפייה שאחרי ניתוח אף

תוכן העניינים

הציפייה שאחרי ניתוח אף – שתי סיבות עיקריות יש לניתוחי אף, האחת בריאותית והשנייה קוסמטית. הבריאותית היא ברורה והיא מקרים בהם פגיעה בעצם או בסחוס גורמת לדלקות או לנשימה לקויה. השנייה היא קוסמטית, או נפשית, ליתר דיוק. חוסר נחת מצורתו של החוטם תביא לעתים את בעליו לפיסולו מחדש. הניתוח כרוך בשבירה מבוקרת של העצם ובפיסולה מחדש. ההיבט הנפשי בניתוח הזה הוא משמעותי מאד כיוון שמדובר בחלק בולט בפנים ויש ציפייה שאחרי הניתוח המראה ישופר.

ניתוח אף שהתאים לציפיות של המטופל יעלה את הביטחון העצמי שלו, את הדימוי שלו בעיני עצמו ולפעמים אפילו את הדימוי בשלו בעיני החברה. תשומת הלב שמתקבלת בעקבות ניתוח אף היא גדולה והמטופל בדרך כלל ישמח בה. מה גם שהרבה יותר נעים לו להסתכל בראי.

הציפייה שאחרי ניתוח אף

הציפייה שאחרי ניתוח אף – ניתוחי אף מוצלחים

לניתוחי אף יש הצלחה די טובה ורובם מצליחים. הכוונה לשלושת רבעי מהם לפחות. החלק האחר הוא הצלחה חלקית או תוצאה שהיא הצלחה בעיני הרופא ולא בעיני המטופל. ציפייה שאחרי ניתוח אף צריכה להיות מציאותית מלכתחילה.

לפני הניתוח נערכת התאמת ציפיות בין המטופל לבין מה שנראה לרופא כתוצאה צפויה. הרופא גם ידע להבחין מתי ניתוח אף שהמטופל מבקש לא ייתן לו את התוצאות שהוא חולם עליהן. פנים רחבות, למשל, שהלחיים בהן גדולות והעור כולו עבה, מתאים להן אף רחב ובמקרה כזה, לא יתאים ניתוח שמעדן את האף יותר מדי כי הוא לא יתאים לשאר הפנים.

הרוחב בין הנחיריים צריך להיות כמחצית הרוחב שבין האישונים. זהו כלל ראשון לפני ניתוח אף והציפייה שאחרי הניתוח האף העדין יצור לנו פנים יפות יותר כי הוא לא. במקרים שהאף הנוכחי מתאים לרוחב הכללי של הפנים אין מקום לניתוח אף קוסמטי. לעומת זאת, גידול על האף שמפריע למראה של הפנים, יוסר בניתוח אף והציפייה שאחרי כן הפנים יתעדנו היא מוצדקת.

חבישת משקפיים אחרי ניתוח אף

המשקפיים עלולות להכביד על גשר האף ואחרי ניתוח אף רצוי להקל את משקלן, בין אם על ידי החלפת המסגרת ובין אם על ידי ציפוי שלה במשהו פלסטי, באופן שייחלק את משקל המשקפיים לכל רוחבן. גשר האף רגיש אחרי ניתוח אף והציפייה שאחרי הניתוח נוכל להרכיב את המשקפיים באותה אדישות היא שגויה. אחרי הורדת הגבס אי אפשר להרכיב משקפיים במשך כחודש ויוצא שאחרי ניתוח אף צריך להשלים עם עיניים חשופות.

ניתוח אף הוא ניתוח מוכר וכאמור, סיכויי ההצלחה שלו עוברים את שבעים וחמישה האחוזים אך יחד עם זאת, הוא ניתוח וככזה יש בו גם סיכונים. לעתים, בניתוח אף, הציפייה שאחרי ניתוח אף יהיה יפה יותר, מקבלת תפנית כבר בפגישת הייעוץ הראשונה עם הרופא, כי הרופא יודע לראות את הפרופורציה של כל הפנים ואת האף כפי שייראה אחרי ניתוח.

ואם את/ה עדיין מתלבט/ת, או סתם מבולבל/ת, תנו לנו לעזור לך! מלא/י את פרטיך בטופס ונציג יצור עמך קשר בהקדם ויציע לך את מגוון המומחים לניתוח אף, וכמובן תקבלו הצעות מחיר מפתיעות.

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן